الهامی : نساجی نباید امتیاز از دست بدهد/ داور به خوبی بازی را مدیریت کرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره برد تیمش برابر تیم فولاد توضیحاتی را بیان کرد.

به  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر فولاد در رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر  اظهار کرد: به جواد نکونام بابت داشتن یک تیم با کیفیت تبریک می‌گویم. آن‌ها نشان دادند که من روز گذشته واقعیت را گفتم. معتقدم که فولاد بهترین تیم ایرانی در آسیا از نظر کیفیت بود. برای نکونام و مجموعه فولاد در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.  

او ادامه داد: بازی سخت، پرفشار و پرتنشی بود و  هر ۲ تیم فیزیکی بازی کردند. روز گذشته هم گفته بودم که شاید بازی باکیفیتی را شاهد نباشیم، اما بازی بسیار تاکتیکی خواهد بود. شروع بازی برای ما فوق‌العاده بود. در ۲۰ دقیقه ابتدایی فوق‌العاده و بالاتر از سطح تصورم ظاهر شدیم. در این دقایق  فوتبالی بالاتر از سطح ایران و آسیا ارائه کردیم.

 امتیاز گرفتن از فولاد سخت است 

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: در نیمه دوم فولاد به ما فشار آورد. فولادی ها تیمی نیستند که به راحتی ببازند. سخت‌ترین کار در فوتبال و لیگ برتر ایران بردن فولاد است. شاید بتوان فولاد را در خانه متوقف کرد یا شکست داد، اما خارج از خانه آن‌ها بهترین نتایج را در ۲ فصل اخیر کسب کرده‌اند.

او افزود: روزی که آمدم اعلام کردم که ما هنوز به جدول وارد نشده‌ایم، اما امروز می‌توانم بگویم که ما هم وارد جدول شده ایم. از حالا نباید امتیاز از دست بدهیم. همانطور که ما به تیم‌های بالایی رسیدیم آن‌ها هم می‌توانند جدول را تغییر دهند. از شاگردانم  که امروز درس رشادت و معرفت را به من آموختند تشکر می‌کنم.

الهامی درباره  اینکه نکونام داوری را عامل اصلی شکست فولاد در این بازی می‌داند، بیان کرد: نکونام می‌تواند در مورد چیز‌هایی که دیده اظهار نظر کند. من درباره تیم حریف نظر نمی‌دهم. نکونام مربی باکیفیت و کاربلدی است. اگر بخواهم در مورد داوری و تیم خودم صحبت کنم باید بگویم که من در بازی قبل و مقابل پرسپولیس و سپاهان هم درباره داوری نظری ندادم.

فعل خواستن از سوی بازیکنان نساجی صرف شد 

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره عملکرد تیمش در ۶ هفته اخیر، گفت: با دعای هواداران و صرف فعل خواستن از سوی بازیکنان توانستیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کنیم. باید از جلالی و فاضلی هم تشکر کنم.

او درباره وقفه‌ای که قرار است در لیگ برتر ایجاد شود، اظهار داشت: در این خصوص با مسئولان سازمان لیگ هم صحبت کردم. ۳۵ روز باید استراحت کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار