مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کرمانشاهیان خیر بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان زکات فطره و کفارات به پایگاه‌های ثابت و سیار و درگاه‌های الکترونیک کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این نهاد پیش از اقامه نماز عید سعید فطر کار جمع آوری زکات فطره و کفارات مردم را در بیش از ۲ هزار پایگاه ثابت و سیار و پنج درگاه الکترونیک آغاز کرد.

او گفت : از مجموع مبلغ جمع آوری شده، ۱۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان زکات فطریه عام و باقی زکات فطره سهم سادات و کفارات عمد و غیر عمد بوده است.

او با بیان اینکه همچنان درگاه‌های الکترونیک این نهاد به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم خیر استان کرمانشاه فعال است؛ افزود: شماره گیری کد دستوری #٥*٨٨٧٧* از طریق تلفن‌های همراه، تماس با تلفن گویای ٠٩٦٨٨٧ و یا مراجعه به اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا و سایت WWW.emdad.ir از درگاه‌های الکترونیک جمع آوری فطریه به شمار می‌رود.

رخصی افزود: کرمانشاهیان می‌توانند زکات فطره عام را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۴۵، زکات فطره سادات را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۱۱؛ کفاره غیر عمد را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۹۸۷ و کفارات عمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۵۲ واریز کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.