محمدعلی طالبی استاندار یزد گفت: تداوم هویت مستقل حمیدیا سبب شکوفایی هر چه بیشتر این شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استانداریزد در آیین بهره برداری از بوستان بانوان شهر حمیدیا به گزارش عملکرد ارائه شده از فعالیت‌ها و پروژه‌های شهر حمیدیا اشاره کرد و گفت: فرصت مناسبی است که از توجه و اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر حمیدیا و کارکنان تلاشگر شهرداری در ماه‌های پایانی فعالیت این دوره از شورای‌های اسلامی شهر قدردانی کنیم.

اوبا اشاره به عشق و علاقه مردم شهر حمیدیا به هویت این شهر، افزود: امیدواریم با تصمیم گرفته شده و تداوم هویت مستقل شهر حمیدیا، شاهد ارتقاء سطح زندگی مردم و رشد و شکوفایی هرچه بهتر این شهر باشیم.

طالبی ضمن قدردانی از نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: رویکرد تلاش برای ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی به خوبی در فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و در حال انجام، شهر حمیدیا مشهود است.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت توسعه فضا‌های فرهنگی در مناطق مختلف، اظهارداشت: خوشبختانه شهر حمیدیا از فضا‌های بسیارخوب فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

او یکی از موضوعات مورد تاکید در استان را ایجاد فضا‌های اختصاصی برای پر کردن اوقات فراغت بانوان و ارتقاء سطح نشاط اجتماعی و تندرستی بانوان عنوان و خاطرنشان کرد: بخشی از این اهداف می‌تواند در قالب پارک‌های بانوان تجلی پیدا کند.

طالبی، پارک بانوان شهر حمیدیا فراتر از یک پارک دانست و تصریح کرد: این پارک یک مجموعه فرهنگی_ ورزشی، برخوردار از فضای بسیار زیبا و دلپذیر و دارای سالن ورزشی است که می‌تواند خدمات بسیار خوبی را به بانوان ارائه دهد.

استاندار یزد با بیان اینکه ایجاد و توسعه پارک‌های ویژه بانوان باید تا رفع نیاز جامعه بانوان استان صورت بگیرد، اظهارداشت: الزامات موجود در زمینه افزایش تحرک و پویایی جامعه و نیز الزامات که در بعد فرهنگی با آن روبرو هستیم، ضرورتا ایجاب می‌کنند فضا‌های مناسب تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاص بانوان در دل محلات و مناطق مسکونی ایجاد شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.