پایان عملیات تعمیر واحد‌های ۵ و ۶ نیروگاه شهید عباسپور

مدیریت تعمیرات سد شهید عباسپور در شرکت تعمیرات نیروگاه‌های برق آبی خوزستان از پایان عملیات تعمیر در واحد‌های ۵ و ۶ این نیروگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین قلی پور مدیریت تعمیرات سد شهید عباسپور در شرکت تعمیرات نیروگاه‌های برق آبی خوزستان تعمیرات سالیانه واحد‌های نیروگاهی را یکی از برنامه‌های مدون برای هر نیروگاه عنوان کرد و گفت: تعمیرات و سنکرون مطابق دستور العمل‌های اولیه سازندگان تجهیزات و تجارب شرکت‌های تولید و تعمیرات با هماهنگی شبکه ملی برق کشور صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه بهبود وضعیت و افزایش آمادگی تولید در نیروگاه‌های برق آبی هدف از انجام تعمیرات سالیانه و اورهال نیروگاه‌ها است، اظهار داشت: با تلاش متخصصان بومی عملیات سنکرون واحد‌های ۵ و ۶ با موفقیت پایان یافت.

قلی پور تصریح کرد: این شرکت با داشتن نیرو‌های متخصص تعمیراتی خبره در بخش‌های مختلف نیروگاهی مطابق برنامه زمان بندی و با نظارت کارشناسان دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور، در برخی از واحد‌ها زودتر از موعد مقرر، همه فعالیت‌های تعریف شده در برنامه تعمیراتی واحد‌های نیروگاهی را با کیفیت لازم و با موفقیت به پایان رساندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.