عضو شورای شهر تهران گفت: بیش از ۳ هزار درخت تنها در خیابان ولیعصر کاشته شدند که در نوع خود اقدام بسیار مهم و ارزشمندی است.

محمد سالاری رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: شهرسازی همانطور که از نامش مشخص است به معنی گسترش شهر و رسیدگی به آسیب‌های شهری است. به همین دلیل در این دوره حدود ۱۸ باغ به مساحت ۱۰۳ هزار متر مربع مورد تملک قرار گرفت و آنها  را به باغ یا فضای عمومی برای شهروندان تبدیل کردیم تا در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: درختکاری‌های بسیار زیادی تحت نظر متخصصان انجام شده و می‌توان گفت که بیش از ۳ هزار درخت تنها در خیابان ولیعصر کاشته شدند که در نوع خود اقدام بسیار مهم و ارزشمندی است.

رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: آمار‌های سازمان بوستان‌های شهرداری تهران حاکی از آن است که میزان قطع درختان در دوره پنجم نسبت به به دوره قبل ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

سالاری گفت: همچنین حدود ۹۱ بوستان به مساحت ۱۸۲ هکتار در تهران ایجاد و بهره‌برداری شد تا شهروندان عزیز در این زمینه مشکلی نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار