جانشین انتظامی شهرستان مراغه گفت: برخورد سواری پژو پارس با اتوبوس و تندر۹۰ در محور مراغه - هشترود شش کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ ریحانی جانشین انتظامی شهرستان مراغه از برخورد سواری پژو پارس با اتوبوس و تندر۹۰در محور مراغه - هشترود با ۳کشته و۳مصدوم خبر داد.

سرهنگ ریحانی گفت: بر اثر شدت تصادف راننده و یک نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس در دم فوت و دیگر سرنشین مصدوم شده نیز در بیمارستان فوت کرد و دو نفر از سرنشینان سواری تندر ۹۰ نیز مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران در صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تندر۹۰ برخورد کرده است.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت اصلی تصادف تجاوز به چپ از سوی راننده سواری پژو پارس منجر به برخورد رخ به رخ با اتوبوس و سپس چرخش و پرتاب به طرف مسیر تندر ۹۰ می‌باشد.

سرهنگ علی ریحانی از رانندگان درخواست کرد در هنگام رانندگی از هر گونه سبقت و سرعت غیر مجاز و انحراف ناگهانی خودداری کرده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

این تصادف حوالی بامداد امروز در نزدیکی سه راهی داش آتان روی داد.

جاده مراغه – هشترود به خاطر تردد خودرو‌های سواری، باری و مسافری استان‌های شمال کردستان و آذربایجان شرقی و غربی از مسیر‌های پرتردد درشمال غرب کشور است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.