دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: ۵۰ برنامه محوری با مشارکت شهرداری، دستگاه‌های اجرایی و منطقه آزاد اروند سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر پیش‌بینی و اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،عبدالامیر عریضاوی دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر روز شنبه زمان شروع ویژه برنامه‌های سوم خرداد را ۳۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به وضعیت بیماری کووید ۱۹ مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا با حضور مسئولان محلی و استانی همچنین رژه خودرویی نیروهای مسلح  با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

او به پخش زنده مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر از طریق شبکه کشوری و استانی در موزه فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر اشاره کرد و افزود: از یکم تا سوم خرداد مدافعان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همچنین مسئولان کشوری و لشکری به موزه دفاع مقدس خرمشهر دعوت می شوند و خاطرات آنها از دوران دفاع مقدس به صورت زنده پخش خواهد شد.

عریضاوی مسابقات مجازی و طرح سوال با محوریت موضوع وقایع مربوط به آزادسازی خرمشهر را مهمترین برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد و گفت: اجرای مسابقات و جشنواره خاطره گویی، مقاله نویسی در فضای مجازی با مشارکت شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه ها و منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

او رونمایی از کتاب دفاع مقدس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: نمایشگاه عکس دفاع مقدس با موضوع "زن و مقاومت" در فضای مجازی و محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس ، امور بانوان و کانون دختران ولایت نیز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.