محبی گفت: آمار مراجعه مردم برای دریافت واکسن کرونا تاکنون مطلوب نبوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیامک محبی ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در بازدید از مرکز واکسیناسیون شماره چهار دانشگاه علوم پزشکی قم در مجتمع امام خمینی (ره) با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از امروز  اظهار کرد: مرکز شماره چهار فقط برای گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال پیش‌بینی شده است به همین علت گروه‌های دیگر باید به دیگر مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

او افزود: افراد باید بر اساس برنامه‌زمان بندی مشخص شده از سوی مراقبین سلامت در مراکز واکسیناسیون حضور یافته و واکسن کرونا را دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنون کرد: بر اساس نظر متخصصان بهترین واکسن نخستین واکسنی است که در اختیار ما قرار می‌گیرد به همین علت افرادی که فراخوانده می‌شوند نباید برنامه واکسیناسیون خود را به روز‌ها و هفته‌های آینده موکول کنند.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم  با بیان این که روزانه سه تا چهار هزار نفر باید در قم واکسینه شوند ،ابراز کرد: آمار مراجعه مردم برای دریافت واکسن تا کنون مطلوب نبوده است، درحالی‌که این واکسن عارضه‌ای به دنبال ندارد و گروه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و پاکبان‌ها با مشکلی روبرو نبوده‌اند.

واکسیناسیون عمومی کرونا دو هفته ای است که در قم هم زمان با سراسر کشور آغاز شده است،باید توجه داشت که تزریق واکسن کرونا به معنای خداحافظی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار