هنیه: مسجدالاقصی خط قرمز است

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: مقاومت در غزه تنها از غزه دفاع نمی‌کند و تا زمانی که بیت‌المقدس و مسجدالاقصی را آزاد نکنیم، آرام نخواهیم گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: حماسه قهرمانانه در سرزمین فلسطین واقعیت‌هایی را ثبت می‌کند، مهمترین واقعیت این است که بیت‌المقدس و مسجد مبارک الاقصی اساس مبارزه با دشمن صهیونیستی است.

اسماعیل هنیه افزود صهیونیست‌ها در سرزمین ما ویران شدند و فکر کردند که می‌توانند مردم ما را آواره و مسجدالاقصی را تقسیم کنند. تا زمانی که بیت‌المقدس و مسجدالاقصی را آزاد نکنیم، آرام نخواهیم گرفت و این نسل توانایی آن را دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ما هشدار دادیم که مسجد مبارک الاقصی خط قرمز است و به نتانیاهو گفتیم که با آتش بازی نکند. مقاومت گزینه استراتژیک ما است. مقاومت در غزه در مقابل فتح مسجد مبارک الاقصی بی‌کار نخواهد ماند.

اسماعیل هنیه گفت: مقاومت در غزه تنها از غزه دفاع نمی‌کند. مقاومت عظیم و سرسختانه در غزه یک سرمایه استراتژیک برای قدس و کل فلسطین است.

درگیری‌های فلسطین و رژیم اشغالگر از هشتم ماه مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده است. این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه «حرم شریف قدس» و محله «شیخ جراح» کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان به اجرا در آورد.

حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری با پاسخ‌های کوبنده گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است و پیام‌های هشدار فرماندهان مقاومت به صهیونیست‌ها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا پای جان، موجی از ترس و وحشت را میان صهیونیست‌ها برانگیخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار