رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ایجاد دومین آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی سمنان است که با همت اساتید برجسته دانشگاه محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور وبیناری در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی سمنان در کنار تقدیر و تشکر از اساتید و پزشکان این دانشگاه از به موفقیت‌ها و دست آورد‌های دانشگاه علوم پزشکی که با کمک اساتید و پزشکان دانشگاه در شرایط کرونایی حاصل شده پرداخت.

او در خصوص افتخارات و موفقیت‌های بدست آمده در مدت شیوع ویروس کرونا گفت: ایجاد دومین آزمایشگاه تخصصی تشخیص ویروس کرونا در استان و همچنین بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتخاراتی است که در این مدت بدست آمده است.

همچنین سیدسعید کساییان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان  گفت: مراسم بزرگداشت مقام معلم و استاد که قرار بود در هفته آموزش برگزار شود به دلیل شرایط قرمز کرونایی در استان با تاخیر دوهفته‌ای با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

او افزود: در این مراسم از ۸۰ نفر از اساتید برجسته و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی و ۱۳ نفر از اساتیدی که مرتبه علمی آن‌ها ارتقا یافته است، تجلیل و تقدیر شد.

کساییان بیان کرد: همچنین از دانشجویان ممتاز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در آزمون‌های پایه و پیش کار ورزی کشوری و منطقه موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده اند تجلیل شد.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.