تیم فوتبال پاس همدان بر خلاف دیگر رقبای لیگ دویی خود همچنان در تعهدات مالی با بازیکنان دچار ضعف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پاس همدان همچنان در ایستگاه ۳۵ درصدی دریافتی بازیکنان توقف کرده است و در حالی که پاسی ها در حساس ترین دیدارهای لیگ دو قرار دارند و هر بازی حکم فینال رقابت ها را دارا است هفته ها است که دریافتی اعضای این تیم روی کانال ۳۵ درصدی متوقف شده است.

مخارج و درآمد بازیکنان فوتبال در سطوح پایین همانند لیگ یک و دو مبلغ چشمگیری برای آن ها نیست که بتوانند همانند بازیکنان لیگ برتری کسری بودجه های باشگاهایشان را تا مدت طولانی تحمل کنند و بازیکنان فوتبال ایران در این سطح با استفاده از این مخارج امورات زندگی خود را می گذرانند.

موضوعی که بارها از سوی مربیان سابق پاس همدان همانند مهدی پاشازاده خطاب به حمید سیفی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان و امیر عظیمی، مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفته شده بود و این موارد بارها رسانه ای شده است و تبدیل به یک سناریوی تلخ تکراری شده است.

مباحثی که در نهایت بی انگیزگی بازیکنان پاس همدان را در پی دارد و ممکن است در صورت سقوط پاس همدان هزینه های چند برابری هم نتواند این مصیبت ها را جبران کند و بدهی های دیگری بر روی چند میلیارد بدهی های مالیاتی و طلبکاران پاس همدان تلنبار و انباشته شود که در نهایت این موضوعات باعث می‌شود بخش خصوصی هم تمایلی به ورود در این عرصه پیدا نکند.

 

درصد مالی دریافتی پاسی ها همچنان ۳۵ درصد است

علی قربانی، سرمربی فعلی پاس همدان در مصاحبه های قبلی اش با باشگاه خبرنگاران جوان با صراحت به این موضوع اشاره می‌کرد و پس از بازی شب گذشته در حالی که مشخص بود از این موضوعات عصبانی است در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اظهار داشت: منابع مالی باشگاه کفاف خرید بازیکنانی را که میخواست نمی‌دهد چه برسد به حفظ بازیکنان موثر تیم که از جمع پاسی‌ها جدا شده اند و یا حتی جدا خواهند شد! تاکنون هم که ۳۵ درصد قرارداد  به بازیکنان پرداخت کرده اند.

درصد مالی دریافتی پاسی ها همچنان ۳۵ درصد است

رضا کاشفی، کاپیتان و بازیکن پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همدان با تاکید بر این که بازیکنان از این موضوع گله‌مندند، گفت: متاسفانه درصد پرداختی به ما روی همان رقم ۳۵ درصد باقی مانده است و اصلا مبلغ جدیدی دریافت نکرده ایم.

او در ادامه افزود: پیش از بازی با تیم شهدای بابلسر قرار بود این مورد رفع شود و درصد دیگری به بازیکنان پرداخت شود اما انجام نشد و می‌گویند بعد از بازی شهدای بابلسر پرداخت خواهد شد!

رضا کاشفی تصریح کرد: ما در پنج هفته سه برد و دو تساوی کسب کردیم اما هیچ کس نیامد حتی یک خسته نباشید به بچه های تیم بگوید و متاسفانه بازیکنان از لحاظ روحی روانی در وضعیت بدی قرار دارند.

بازیکنان از قبل آغاز سال جدید وعده پرداخت درصد بالاتر را می‌شنیدند و به آن ها گفته می‌شد درصد پرداختی به پنجاه درصد می‌رسد و این وعده ها در مرحله عمل قرار نگرفت.

کاشفی در پایان با ناراحتی بیان کرد: از اول فصل ۳۵ درصد به ما پرداخت شده و قرار بود در نیم فصل این مبلغ به ۵۰ درصد افزایش پیدا کند اما اکنون چند بازی تا پایان فصل باقی مانده است و چند ماه از این مسائل گذشته است و درصد های ما پرداخت نشده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.