استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: کسانی که امتحانشان را پس دادند و دیکته پر غلطی داشته اند نمی‌توانند رغبت عمومی در انتخابات ایجاد کنند باید برای ایجاد شور انتخاباتی رویش‌های نظام به عرصه بیایند.

فتاحی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیان کرد: در این شرایط لازم است بیشتر از همیشه با مردم صادق باشیم قولی ندهیم که نتوانیم آن را اجرا کنیم اگر مسئولی کوتاهی داشته باید از مردم پوزش بخواهد که قطعا مردم فهیم ما خواهند پذیرفت.

فتاحی گفت: بر خلاف معاندین بدخواه که در بوق و کرنا می‌کنند میزان مشارکت پر ادعا‌ترین ساختار دموکراتیک جهان زیر ۵۰ درصد است نباید افراد ناخواسته وارد بازی‌ها اهریمنی دشمنانی شوند که نعل وارونه می‌زنند مردم ما همیشه نشان داده اند که پشت نظام و انقلاب ایستاده اند چرا که این ملک مملکت را مال خود می‌دانند.

او به شرایط کرونا هم اشاره کرد وگفت: کرونا باعث تشدید الام روحی و روانی محیط پیرامون ما شده است که باید شرایط انتخابات را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که زمینه مشارکت مردم در انتخابات  فراهم شود.

او افزود: هشدار بزرگ باید به کاندید‌اها دهیم که نباید تنور انتخابات را به سمت مسایل جناحی گرم‌کنند در روز‌هایی که دشمنان در فکر فتنه انگیزی هستند باید وحدت در عین کثرت در کشور داشته باشیم هرکسی که وحدت ملی را به خاطر پیروزی انتخابات نشانه بگیرد به این مملکت خیانت کرده است در انتخابات فضای رقابتی باید به گونه‌ای باشد که درگیر منازعات نشوند و به جای تخریب رقیب  اهداف و برنامه‌های پیش رو را معرفیکنند.

او  گفت: همه وظیفه داریم در این انتخابات شرکت کنیم و هیچ‌کس حق ندارد این حق را از مردم سلب کند هر کسی که کناره گیری کند بعدا نمی‌تواند خرده گیری کند چرا که خود مسئول عواقب ان است و باید خود را مقصر بداند چرا که می‌توانند با انتخاب فرد اصلح شرایط بهتری را رقم بزنند.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.