عملیات جست وجو و نجات شهروند مفقود شده در ارتفاعات نیشابور پس از ۲۵ ساعت تلاش جمعیت هلال احمر و هیئت کوهنوردی نیشابور به پایان رسید.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل شاه بیکی معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: درپی اعلام مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان در اولین ساعات بامداد شنبه ۲۵ اردیبهشت، مبنی بر مفقودی فردی از شهروندان مشهدی در ارتفاعات نیشابور، ۷ تیم امداد و نجات کوهستان به صورت کوهپیمایی و استفاده از موتور کوهستان از محور‌های بوژان، سوقند،خرو، درود و زشک به قله شیرباد به مدت ۱۶ ساعت عملیات جستجو و نجات را انجام دادند که بدلیل تاریکی هوا عملیات در شب گذشته متوقف گردید و از اولین ساعات بامداد روز یکشنبه این عملیات مهم باهمکاری هیئت کوهنوردی شهرستان نیشابور از سه محور زشک به شیرباد و نیز خرو و بوژان به سمت قله شیرباد و سیاه سنگ ادامه یافت.

او افزود: پس از ۲۵ ساعت تلاش نجاتگران شعبه و هیئت کوهنوردی نیشابور شهروند مفقودی که به گفته وی به دلیل سقوط از آبشار و عدم همراه داشتن دارو‌های شخصی و نداشتن راه ارتباطی از ادامه مسیر بازمانده بود در وضعیت جسمانی مناسبی در ارتفاعات بوژان پیدا شد.

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه و سرم تراپی، شهروند عزیز به اعضای خانواده خود تحویل داده شد.

 

انتهای پیام//م‌.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار