تخریب دو خانه در پی انفجار گاز در شمال غربی انگلیس

در پی انفجار گاز در شمال غربی انگلیس، دو خانه تخریب شدند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی گاردین، در پی انفجار گاز در روستای «هیشم» (Heysham) در شهرستان لانکشایر واقع در شمال غربی انگلیس، دو خانه تخریب شدند.

بر اساس گزارشها، در پی این حادثه چهار نفر از جمله دو زن و دو مرد مجروح شدند و یک کودک نیز جان خود را از دست داد. حال دو نفر از مجروحان حادثه وخیم گزارش شده است. در پی این حادثه که بامداد امروز یکشنبه در ساعت ۲:۳۰ صبح به وقت محلی در شمال غربی انگلستان رخ داد، خانه سومی نیز به شدت آسیب دیده است.

تخریب دو خانه در پی انفجار گاز در جنوب غربی انگلستان

پلیس لانکشایر در خصوص این حادثه گفت: ما در سر صحنه انفجار مشکوک گاز در خیابان «Mallowdale» که سبب فروریختن دو خانه و آسیب دیدن یک خانه دیگر شد، مانده ایم.

پلیس در ادامه افزود: متاسفانه ما اکنون می‌توانیم تأیید کنیم یک کودک مرده و چهار نفر دیگر نیز زخمی شده اند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است. افکار ما همراه افرادی است که در این حادثه آسیب دیده اند.

همچنین سرویس آتش نشانی شهرستان لانکشایر اعلام کرد ۱۰ خودروی آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته اند. خبر‌ها حاکی از آن است که اطراف محل حادثه تخلیه شده و از مردم خواسته شده تا از این منطقه دوری کنند.

تخریب دو خانه در پی انفجار گاز در جنوب غربی انگلستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار