آزادی ۴ نفر از زندانیان غیر عمد در لالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی گفت: با تلاش نیرو‌های بسیجی ۴ نفر از زندانیان غیر عمد در لالی آزاد شدند.

سروان قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در مرحله اول آزاد سازی زندانیان غیرعمد تعداد یک نفر توسط بسیج محلات و در مرحله دوم تعداد ۳ نفر با کمک بسیج جامعه زنان آزاد شدند که در مجموع چهار نفر به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

او افزود: این آزادسازی‌ها هم بیشتر محکومیت‌های مالی بوده که افراد توانایی پرداخت را نداشته و به این دلیل محکوم به زندان بودند و بسیج می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی کار‌های بزرگی را انجام دهد و این در حالی است که هر زندانی که آزاد شده بسته معیشتی با کمک بسیج سازندگی هم به او اعطا می‌شود.

گودرزی بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج در همه حوزه می‌تواند گره گشایی کند و امروز ورود بسیج به عرصه آزاد سازی زندانیان غیر عمد توانسته موجب اقدامات بسیار گسترده و مثبتی در این خصوص شده که امیدواریم با تلاش و همکاری اقدامات بیشتری انجام شده و این زندانیان غیر عمد به دامان خانواده خود برگردند.

 فرمانده سپاه شهرستان لالی از مساعدت خیرین عزیز و همت فرماندهان رده‌ها بویژه بسیج جامعه زنان سپاه لالی کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.