تارتار: تیم‌های من سخت گل می‌خورند

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در یک بازی سخت و نفسگیر ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. این برد را به مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و کارگران زحمتکش این مجموعه تقدیم می‌کنم.

تارتار در ادامه گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در ۲۰ دقیقه ابتدایی کنترل بازی در اختیار ما بود، اما ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول را از دست دادیم. دروازه‌بان ما خوب کار کرد و باعث شد در یک صحنه گل نخوریم. ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و چند موقعیت داشتیم که متاسفانه به دلیل کم دقتی و عدم تمرکز یکی از مهاجم هایمان این موقعیت‌ها را از دست دادیم. در نهایت صاحب پنالتی شدیم و به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: باید از تیم داوری تشکر ویژه‌ای کنم. اشکان خورشیدی قضاوت بی‌نقصی داشت و خیلی سلامت کارش را پیش برد. داور چهارم هم به اجرای عدالت کمک کرد. روزی در اصفهان پنالتی ما را به حق برگرداندند که تشکر کردیم. یک روز هم در مشهد پنالتی به حق ما را برگرداندند که اعتراض چندانی نکردیم و ضمن احترام به کادرفنی تیم سایپا، کار‌هایی که آن‌ها امروز کردند را نکردیم. خدا را شکر تیم داوری در اجرای عدالت سهیم بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل پیکان را به جایگاه خوبی برسانیم.


بیشتر بخوانید


او در خصوص بهتر شدن دفاع تیمی پیکان عنوان کرد: در سال‌هایی که کار مربیگری کرده‌ام، همیشه تیم‌هایم سخت گل خورده‌اند. اصول دفاعی مهم است، البته می‌دانم که تمام بازیکنان دوست دارند گل بزنند، اما در دفاع کردن تنبلی می‌کنند. ابتدای فصل روی اشتباهات خط دفاعی خیلی گل می‌خوردیم. با گذشت زمان با سیستم‌های متنوعی بازی کردیم و فایده اش این است که تیم‌های دیگر نمی‌توانند آنالیز‌مان کنند. رئال مادرید یک بار با سیستم ۲-۵-۳، یک بار با سیستم ۲-۴-۴ و بار دیگر ۳-۳-۴ بازی می‌کند. ما هم باید از فوتبال روز دنیا الگو بگیریم. هر شب وقت می‌گذاریم، بازی‌ها را می‌بینیم و تاکتیک‌ها را در می‌آوردیم. باید از صدا و سیما هم تشکر کنم که بازی‌های اروپایی را پخش می‌کند. باید سخت تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار