۱۶۰ رابط بر مسایل بهداشتی شعب اخذ رای سمنان نظارت می‌کنند

فرماندار سمنان گفت: به‌کارگیری ۱۶۰ رابط بهداشت در زمینه کنترل و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار دست‌اندرکاران شعبه‌های اخذ رای در سمنان پیش‌بینی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار سمنان ابراز داشت: شعبه‌های اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان سمنان به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا نسبت به دوره‌های قبل انتخابات ۹ درصد افزایش خواهد یافت.

او ادامه داد: آماده سازی ۱۵۲ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای شهرستان سمنان پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان سمنان بیان کرد: بر اساس تصمیم وزارت کشور برای افزایش تعداد شعب اخذ رای به پیشنهاد هیات‌های اجرایی، تعداد شعب اخذ رای سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان افزایش یافت.

فخری با بیان اینکه شاخص مهم در برگزاری انتخابات، علاوه بر قانونمداری، برقراری امنیت و تلاش برای مشارکت حداکثری، حفظ سلامت مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا است، افزود: از مجموع ۱۵۲ شعبه اخذ رای پیش بینی شده برای شهرستان سمنان ۱۲ شعبه روستایی، پنج شعبه سیار و بقیه شعبه‌های اخذ رای شهری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.