شکرگزاری پدر بابک خرمدین بخاطر قتل پسرش/ اقدام شیطانی با دختران جلوی چشمان ما

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل پسرش احساس رضایت می‌کند و پس از اعتراف به انگیزه اش برای قتل فرزندش شکرگزاری کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری 135 آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز 3 شهرک اکباتان مطلع شدند.

پیدا شدن جسد مثله یک مرد در سطل زباله

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل رفته و مشاهده کردند؛ سرشانه، 2 کف دست، 2 بازو و 2 مچ پای یک انسان داخل یک چمدان گذاشته شده و در سطل زباله رها شده بود.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران و تیم تشخیص هویت برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که تکه های جسد کشف شده برای یک مرد است و چند ساعتی از مرگ و این جنایت فجیع می گذرد.

تیم جنایی در ادامه با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات میدانی را برای بررسی دوربین های مداربسته آغاز کردند و جسد تکه تکه شده برای تحقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ یکی از نگهبان های ساختمان که در نزدیکی محل پیدا شدن جسد مثله شده بود رفتند که مرد نگهبان در تحقیقات عنوان کرد که این کیسه و چمدان از بیرون ساختمان های فاز 3 به این سطل زباله منتقل شده است، چون با توجه به اینکه ساختمان ها مجهز به شوتینگ است کارگران در محل شوتینگ بسته های زباله را مورد بازرسی قرار می دهند که وسیله ای سرقت نشده باشد به همین خاطر اگر داخل ساختمان این جنایت رخ داده بود جسد در محل شوتینگ باید از سوی کارگران پیدا می شد.

جسد مثله شده بابک خرمدین است

با گذشت 6 ساعت از پیدا شدن جسد تکه تکه شده کارشناسان پزشکی قانونی با انگشت نگاری از دستان جسد مثله شده موفق به شناسایی هویت او شدند.

جسد مثله شده متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینما بود و همین کافی بود تا تیم جنایی با دستور بازپرس ویژه قتل به سراغ خانواده این کارگردان سرشناس در فاز یک شهرک اکباتان بروند.

تیم جنایی با حضور در خانه پدر و مادر بابک خرمدین تحقیقات را آغاز کردند که در همان ابتدا پدر و مادر این کارگردان به قتل فجیع پسرشان اعتراف کردند و با دستور بازپرس شفیعی پدر و مادر بابک خرمدین بازداشت شدند.

شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر

صبح امروز اکبر همراه همسرش در حالیکه دستبند و پابند به دست و پاهایش زده شده بود همراه ماموران بدرقه پلیس آگاهی تهران پای در شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند و یکی پس از دیگری پیش روی بازپرس جنایی اعتراف کردند.

اکبر 81 ساله، مرد لاغر اندام و قد بلند با چهره ای آرام و خونسرد وارد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران شد و در همان ابتدای اعترافاتش برای قتلی که انجام داده بود از خدا شکرگزاری کرد.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم از بچگی ما را اذیت می کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می کرد.

وی افزود: بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از زمانیکه کرونا آمد کلاس های دانشگاه به صورت آنلاین بود و بابک هفته ای 3 روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!

پدر بابک خرمدین ادامه داد: پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می کرد و این در حالی بود که می دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کند.

مرد 81 ساله گفت: از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می زد و می خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه ای تهیه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می گفت جنازه من از این خانه بیرون می رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

خط و نشان آخر پدر بابک خرمدین برای قتل

وی افزود: جمعه 24 اردیبهشت با بابک برای ورزش در محیط شهرک اکباتان بودیم و همانجا باز هم به بابک گفتم که خانه را می فروشم سهم تو را می دهم و خودروی دوو سیلو را هم می فروشم تا بتوانیم خانه ای برای خودت اجاره کنی و از ما جدا شوی که بابک دوباره تاکید کرد من هیچ جایی نمی روم که بابک را تهدید کردم یا از خانه برو یا کسی را دارم که 10 میلیون تومان به او پول بپردازم و تو را از بین ببرد که بابک لبخندی زد و گفت: چرت و پرت نگو من بابکم و کسی نمی تونه کاری بکنه.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش در خصوص انگیزه قتل گفت: وقتی به خانه آمدم به همسرم گفتم که بابک نمی پذیرد از خانه برود و همانجا تصمیم به قتل را گرفتیم تا از دست او راحت شویم .

وی گفت: همسرم داخل غذای بابک قرص خواب زیادی ریخت و در حالیکه پسرم با خوردن آن نیمه بیهوش شده بود او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس به کمک همسرم جسد را به حمام برده و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم با چاقو و ساطور جسد بابک خرمدین را تکه تکه کرده و پس از بسته بندی کردن تکه های جسد ، آنها را داخل 3 سطل زباله انداختیم.

پدر بابک خرمدین در پایان وقتی خواست از اتاق بازپرس خارج شود بار دیگر دستانش را رو به آسمان برد و خدا را شکر کرد که فرزندش را به قتل رسانده و می گفت با قتل پسرم دیگر به آرامش رسیدم و دیگر هیچ ناراحتی در زندگی ام ندارم.

بنابر این گزارش، پدر و مادر بابک خرمدین به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
FR
۰۵:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
نه میگم پسرش اینکاره بوده نه میگم نبوده
ولی به نظرتون کسی که تونسته اینجوری بچشو بکشه، تهمت زدن بهش براش کار سختیه؟
Iran (Islamic Republic of)
سراب
۱۸:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
اخه چطور اگر فاسد ترین آدم باشه چطور دلشون آمد صلاخی کنند بچه
رو اگر این طور بود پس چرا دختر دامادش گشته بخاطر این که فهمیده بوده خواهروشوهرخواهرشوگشتن پدر ومادرش اونم کشتن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا‌با‌واقعیت‌‌منطبق‌نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشکل جامعه مااین است که درهرموضوع خانوادگی،همیشه اشتباهات وتقصیرات رامتوجه فرزندان می کنیم وازآتهایی که اسم پدرومادز،رویشان
است،غافل می شویم وآنان رابی گتاه قلمداد می کنیم وهمین موضوع
باعث می شود که بیشتروالدین ،خودشان رابیگناه وبرحق فرض کنندو
هیچ گاه به نصیحت های فرزتدان خود ویادیگران توجه نمی کنند واهمیتی
نمی دهند،بنابراین هرازگاهی شاهداینچنین جنایت هایی می شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
این مصیبت ها در اثر نداری است پسر فوق لیسانس است و دانشگاه درس میده ولی پول ساخت و یا خرید یک خانه را نداره که از پدر و مادرش جدا زندگی کنه مجبور به پدرش در ماندن تو ان خانه حرف زور بگه باز هم بکویید ما به مردم خدمت داریم میکنیم تمام بدبختی این مردم که دست به چنین شرارتی می زنند در اثر نداری است یا پدر در تنگ دستی است یا پسر و گرنه پسر عقل و درک دارد یک خانه جدا می خرید خودش را راحت میکرد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالب توجه بعضی ها که میگن حق داشته پدره بکشه
کار زشتی که داشته پسرش انجام میداده دو سر داشته به اجبار که دختر نیاورده وقتی دختره راضی هست پس نمیتونیم یطرفه به قاضی بریم
در زمینه تجاوز هم حتی قانون وقتی میتونه وارد بشه که طرف مقابل که همون دخترا باشن شکایت کنن .بنابراین پدر مادرش این حقو نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالب توجه بعضی ها که میگن حق داشته پدره بکشه
کار زشتی که داشته پسرش انجام میداده دو سر داشته به اجبار که دختر نیاورده وقتی دختره راضی هست پس نمیتونیم یطرفه به قاضی بریم
در زمینه تجاوز هم حتی قانون وقتی میتونه وارد بشه که طرف مقابل که همون دخترا باشن شکایت کنن .بنابراین پدر مادرش این حقو نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
حقش بود، شما نمی‌دونید ولی من می‌دونم و ......
Canada
Arman
۱۰:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردک انسان نما این پیر مرد داماد و دخترش هم تکه تکه کرده الکی ادای آدمای آشنا رو در نیار
Romania
علی
۱۲:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خفه شو شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
هم پیامبر اعظم وهم امام صادق(ع)فرمودهاند اگرکسی را بخاطر عیبی سرزنش کنی نمی میری تا به آن درد گرفتار شوی.پس مانمی تونیم قضاوت کنیم خدا ازسرتقصیراتشون بگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخاطر عیبی ، نه بخاطر گناه اشکارا و جنایت ؟
البته بازهم فکر نمیکنم توجیحی باشه که در کاری که بهمون ربط نداره دخالت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه منظورشون این نبوده شمر و یزیدم شماتت نکنید
Germany
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
من که باور نمیکنم یه پدر بتونه با بچش همچین کاری کنه ، قضیه مشکوکه ، حتما قضیه یه چیز دیگس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیدونم والا ولی نمیشه قضاوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه خداوند اتشالله تو زندان بپوسید کثافتها آشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کارشون مثل این میماند که سر جلسه امتحان ،یه دانش آموز بره ورقه امتحان یه دانش آموز دیگه رو بگیره و پاره کنه ،خب به نظرتون واکنش معلم چیه؟! ما همه توی این دنیا سر جلسه امتحان هستیم تا وقتی که از این دنیا بریم و ورقه امتحانمون رو به خدا تحویل بدیم. و چه کسی بهتر از خدا که جواب سوالات رو تصحیح کنه.خدا بهترین حسابرسِ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه مثال مسخره بی ربطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز این فقط یه مثال ساده بود از این دنیایی که زندگی میکنیم .میخواستم بگم که چه پدر باشی چه مادر باشی و چه فرزند ,همه در برابر خدا بنده ای بیش نیستیم و تنها کاری که میتونیم بکنیم امر به معروف و نهی از منکر است , ولی این کار نباید ما رو به گناه بزرگ تر بندازه ,گناه پسر قابل جبران بود ولی گناه این پدر و مادر قابل جبران نیست.اگر این پدر و مادر فکر میکنند این کارشون درست بوده پس چرا با این همه پنهان کاری؟؟ کار درست که این همه پنهان کاری نمیخواد.پس کارشون اشتباه بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
۷۰سال عبادت یک شب به باد میره ،پدرو مادرش میگن آبرو براشون نگذاشته ،مگه آبرو جمع کردی برای خلق یا برای خدا ،اگه برای خدا میگی که اون خودش همه چی رو بهتر از هرکی میدونه و آبروتون سر جاش هست ،البته تا قبل انجام اینکار زشت ،حالا که این کارو کردین نه آبرو پیش خلق دارین نه پیش خدا ،هر چی میکشیم از بدعت و زیاده روی هست ،آخه کجای قرآن نوشته که با بچه ات همچین کاری بکنی ،اگه با طناب هم شب و روز به یه جایی بسته بودیش ،هم اون توی گناه نمیفتاد هم شما آبروتون نمیرفت.همینطور که ممکنه یه مسلمان بعد ۷۰ سال عبادت ،یک شب جهنمی بشه مثل همین پدر و مادر ،اون پسر هم ممکن بود بعد یه عمرگناه کردن یه روز متوجه اشتباهش میشد و توبه میکرد و خدا هم اونو میبخشید حتی اگه یه روز به آخر عمرش مونده باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۲:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداروشکر که وظیفه قضاوت بر عهده ی ما نیست
الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمی خوام حرفم رو ربط به مقتول بدهم ولی من هم استاد چشم چران داشته ام که دانشگاه عذرش رو خواست
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز بگید مملکت قانون داره!!اگه قانون درست اجرا می شد تحویلش می دادن و سر خود قاضی نمی شدند!!!
راستی رای بدین همه چی درست میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر قانون نداشت پدر و مادرش که قاتل بودن دستگیر نمیکردن راستش میدونی آره رای درست بدیم همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
شمایی که هیچ چی از این کارا و تحقیقات پلیس نمیدونی برای چی نظر میدی؟؟؟؟؟
اگه یکم فکر کنی میفهمی پلیس اول تمام تحقیقاتشو انجام میده تا تمام داستان قتل کامل بشه(یهو دیدی همین پدر و مادر بازم کارای خلافی کردن که هیچ کس نمیدونه)
بعد تمام چیزهایی که فهمیده رو تحویل قاضی میده
در ضمن ما میریم رای میدیم که مملکت توسط امثال شما به گند کشیده نشه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
استغفرالله ربی و اتوب الیه ، پناه می برم به خدا ،از شر شیطان، یه جاهای ،انسان گیج می شه ، چقدر تلخ ، چقدر ناراحت کننده بود این درد جامعه ما ، نگیم چه ربطی به من داره نه ، شاید برای ما هم اتفاق بیفته نه به شکل ، مشابه همین ، چرا؟ چون خدارو فراموش کردیم ، و به بیان ساده تر یه گفته ای توی کتاب کلاس دوم دبستان است که می گه هر چه کنی به خود کنی ، وای خدای من چه تصمیم سختی تو دنیا گرفته شد، یاد این آیه قران افتادم خسر دنیا و الاخره ، یعنی همه چیزو باختی ،گیم اوور شدی ای انسان ، خدا عاقبت و آخرتمون رو بخیر کنه ما مسلمانیم در حق هم دعا کنیم ، دعای که خدا رو بیاد بیاره ، یه چیز جالب ، ما دعا مون هم فرق کردند ، یه سن بالای می گفت قبلا برای تشکر می گفتند خدا خیرت بده ، ولی حالا می گند دستت درد نکنه ،نه همیشه خدا رو یاد کنیم اللهم اغفر لی لوالدیک و المومنین یوم قوم الحساب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
به فرض که پسرشون چنین کار زشتی میکرده اما هیچ توجیهی وجود نداره که یک پدر و مادر با سنگدلی تمام فرزندشون رو بکشن و حتی قطعه و قطعه و مثله کنن و بندازن سطل آشغالی !!! واقعا چه پدر و مادر قسی القلبی !!! کسی که حتی با فرزند خودش اینکار رو میکنه پس به راحتی میتونه به دیگران هم آسیب بزنه و فردی بسیار خطرناکه و نباید آزادانه در جامعه بچرخه ... میتونستن به پلیس خبر بدن مگر اینجا جنگله ؟؟! آخه توحش و وحشی گری تا چه حد ؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملتی که قضاوت میکنید از کجا معلوم پدره راست بگه حداقل از دانشجوها تحقیق کنید این استاده آدم هرزی بوده یا نه ؟ به خدا دانشجوها میدونن بعد قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پدر 81 سال سن داره و پسرش 47 سال. چرا ازدواج نکرده و چراهای دیگه. مشکل از تربیت پدره بوده. تو بچگی چجور با پسرش رفتار می کرده که حالا این شده. مشخصه پدر و مادرش مشکل روانی دارن. خدا بر همه چیز آگاه تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیطانه پدرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پسره شيطانه
پدر واقعا بنده خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
احتمالا ، گرما به والدین فشار میاره. پارسال هم همین موقع ها بود که همینجوری پیش اومد . ملت انقدر تو خونه موندن دیگه رد دادن
البته به همه جسارت نباشه ،‌بعضی از امثال اینها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه پسر حیوان و نجسی بوده
حق داشتن
درود به غیرت و شرف و پاکی این پدر و مادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
شاید پدره دروغ میگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا واقعاً برای وجود همچین والدینی متاسفم، ثانیاً برای وجود اساتیدی مثل این آقا متاسفم، یعنی یه کارگردان و استاد دانشگاه این جوری رفتار میکنه و مرتکب رابطه نامشروع میشه با دانشجواش دیگه وای به حال اوضاع و احوال دانشجوا، این آقا تو فیلماش عقاید خودشو اشاعه میده و ما باید نگران جامعه آینده باشیم، وای به حال اون روزی که رابطه نامشروع و کشتن فرزند باب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای تو متاسفم که نمیدونی شرف و عزت و پاکی انسانیت يعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز نمیدونم با کجای حرف من مشکل داشتید ولی هیچکدوم از اعضای این خانواده لایق و سزاوار ترحم نیستن، چه والدین که دست به قتل فرزند خودشون زدن که چه بسا این فرصت رو داشته که توجه کنه و زندگیشو تغییر بده و چه فرزند که بویی از مردانگی و احترام و آبرو نبرده و از موقعیت های اجتماعیش سو استفاده کرده و همچنان در عجبم که چطور و با چه معیاری اساتید دانشگاهی انتخاب میشن که بویی از اخلاق و معرفت نبردن و مرتکب یکی از بدترین گناه ها شدن، این آقا نه به خانواده خودش رحم کرده نه به پاکی دختران مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خونه و خونواده ای که توش بویی از خدا نباشه، وضعیتش بهتر از این نمیشه، بترسید از اینکه یاد خدا توی زندگیتون نباشه
نه از پدر و مادر دفاع می کنم نه فرزند
هر سه مقصر و گناهکار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خانوادگی بویی از انسانیت نبردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه ،آدم چند تا دختر صیغه بکنه و هر روز با یک دختر جدید ازدواج کنه امیدوارم آنهایی که از این پسر طرفداری می کنند ، روزی دخترشان یا خواهرشان محرم این آقا بشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما هم پسریم ازین کارا نکردیم ولی.اون دخترا چرا خودشون صیغه میشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه اگه دختر یا خواهرمون اینطوریه بشه مشکلی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا بر سر آدم نیاد نمی فهمه . علی علیه السلام فرموده اند : بزرگترین سرمایه فرزند نیک است " امروزه بی حرمتی فرزندان به پدر و مادر زیاد شده و همه اینها در نتیجه محبت زیاد حاصل شده است . فرزندی که حرمت پدر و مادر را نگه ندارد ، همان بهتر که بمیرد . کدام پدر و مادر فرزند خودشان را می کشند . این فرد جرمش تنها بی ناموسی نیست ! بی احترامی به پدر و مادر بزرگترین جرم است ، کسی که باعث ناراحتی و سلب آرامش پدر و مادرش شود ؟ آیا می تواند برای من و تو آرامش ایجاد کند ؟ فکر نکنید آدمهایی مثل این بی حیا در کشور کم هست ! خیلی زیاد هستند ، اما پدر و مادر ها جز سکوت و سوختن چاره ای ندارند! با به پلیس گفتن و غیره چیزی درست نمی شود ! از این طرف می گیرند و از اون طرف ول می کنند ! حالا این طر فشو نگاه کن ببین چطور حرفها و جمله ها سانسور می شوند ! چه برسد به مشکلی به این بزرگی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه طرفه نباید به قاضی رفت
شاید در ظاهر به نظر برسه پدر و مادرش مورد ظلم بودن اما این دلیل نمیشه که یه چنین جنایت دست بزنن
راههای دیکه ای هم بود و اون شکایت و پناه بردن به پلیس همراه با فیلم و مدرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا بعضی ها اون پدر بیچاره بی گناه رو مقصر میدونن؟؟
پسر حضرت نوح هم یک پسر کافر و ناخلف و لعنت الله بود
حتی به حضرت نوح وحی شد حق نداری براش طلب بخشش کنی.
يعنی از این مثال بهتر پیدا میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
به حضرت نوح وحی نشد بگیر بکشش که برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون دخترها بازور که نمیومدن لابد خودشون می خواستن دیگه
ازکجامفلوم شاید محرم میکرده اونها رو . اگرم نامشروع بوده زنا حدش یه چیز مشخصه . درهرحال این پدر اعدام بشه یانشه معصیت بزرگی به نام قتل رومرتکب شده و فرصت زندگی وتوبه رو از یه انسان گرفته.
خدا خودش کمک کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاملا درست میفرمایید ، بنظرم پدره اگه مشکل داشت اون دخترها رو هم باید میکشت دیگه ، که البته کلا این کار فقط از یک جانی بالفطره بر میاد ، فقط تعجب میکنم از اونایی که تا یکی‌ بچش رو میکشه میان کامنت میزارن ، عجب با غیرتی بود
تعریف اینا از غیرت چیه خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول اینکه خاک بر سر دانشگاه و آموزشگاه هنری که این ملعون جنایتکار استادش باشه و وا اسفا به حال دانشجویانی که خودشان را در اختیار این سلبریتی هوس باز می گذاشتند ولی به هر حال بی توجهی به فرهنگ اسلامی و تابع فرهنگ بی بندو بار غرب شدن همین عواقب را هم دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهی منفی زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر میکنی بقیه آموزشگاه های سینمایی فرقی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
توروخداببین کیا شدن استاد!!!!دانشگاه وفیلم ساز!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چ پدر مادر پستی بودن اولشم اگ پسر کاری میکرد حتما دخترا خودشون راضی بودن دوم میتونست همون لحظه که با دخترا میرفت تو اتاق زنگ بزنه ب پلیس ن اینکه بکشنش بعد تیکه تیکه کنن اینا احتمالا روانی هستن باید تو تیمارستان بستری بشن
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بحث قتل و...بعهده قانون است اما چرا چنین فرد-یا افرادی- باید جاهایی مثل دانشگاه آنهم در سمت استادی!!!!باشند؟؟؟چرا صلاحیت این افراد درست برسی نمی شود؟؟!! حالا ببینید که چرا نهادنظارتی مهم است وازطرفی این فرد کارگردان سینما هم بوده!!!!! خب یک چنین آدمی در فیلم هایش چه تفکراتی رابه جامعه القا می کند؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا نه اینکه همه چی سرجاشه .اینم سرجاش نبوده
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۳۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیطان اصلی پدر و مادر قاتل هستن
چرا رسانه های ایران جوری تیتر میزنن که حق رو به قاتل وحشی میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی بیاد دور و بر خواهر و مادرت بچرخه همین حرف رو میزنی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ناشناس۱۴.۰۳ حتما فکر میکنی خواهر و مادر خودش چون زن هستن قدرت تصمیم گیری و اختیار ندارن.مگه شما مردا مالک خانوما هستید؟
-
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خاک بر یرت کنم که عرضه نداشتی یک پسر نگهداری زر هم میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر کنید چطوری ادمی بوده که پدر و مادرش میگن خدا رو شکر مرد،چقد این بدبختا رو عذاب داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای از این نظرات از داعش بدتریم،اونایی که کار پدر و مادر رو تایید کردن چقدر انسانهای نفرت انگیز و قسی القلبی هستند ،با این افکار فکر میکنید خدا به ما رحم میکنه ،آخه یه لحظه فکر کنید قضیه چیز دیگه ای بوده و پدر و مادر برای توجیه کارشون این تهمت هارو زدن به پسرشون ،اونم که مرده نمیتونه از خودش دفاع کنه،شاید پدر و مادر مریض بودن و قضیه برعکس بوده الکی قضاوت نکنید ،کشتن و قطعه قطعه کردن یه انسان اونم فرزند فقط نفس شیطانی میخواد حیوان چنین کاری با بچه اش نمیکنه ،این پدر و مادر از حیوان چند درجه پایینتر بودن،متاسفم برای کسانی که این کار رو تایید میکنن بدون اینکه فکر کنن این همون افکار شیطانی خدا به داد اطرافیانشون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره واقعا ، اونوقت با این وضع ادعای پاکی رو هم داریم
اخه کدوم ادمی از قتل یک انسان خوشحال میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیتونی درک کنی هیچ پدری بچش رو نکشته فکر کن این پسر چه قدر اوزی و پر از چشم چرانی و.. بوده که تصمیم گرفتن به درک واصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
قتل چیزبدیه ولی ببین چقدر بهش فشار آمده که پسرش روکشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پسر ناخلف را باید کشت افرین به چنین پدری ببینید چقدر باعث ازار و اذیت پدر و مادرش شده بوده که ارزوی مرگ میکردند خوب همچین ادم عوضی به چه درد جامعه میخورده بهترین کار را کرده ادم ناخلف میخواد کارگردان باشه یا دکتر یا هر شغلی باید نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما مگه خدایی که اینجوری اظهار نظر میکنی ؟
پناه برخدا که امثال شما از دخالت در هیچ اموری ، سرباز نمیزنید
نظرات شما مصداق بارز تجاوز از حدود الهی است
این نوح بود که پسرش رو کشت ؟ یا خداوند؟
اگر هم پسر مشکل داشت پدر از طریق قانون این فرد رو به قانون و بعد خدا میسپرد
لطفا تغییر نگرش بدید، یکمقدار از لطیف بودن وجود الهی رو در نگرشتون قرار بدید. خداوند نسبت به بندگانش لطیف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
حضرت نوح پسرش پسرش رو نکشت چون اگر این کار رو انجام می‌داد در انجام رسالت به مشکل برمی‌خورد
چون ممکن بود مردم به ایشون ایمانشون کمتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
یک مادر
۰۸:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
یا امام زمان ظهور کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
متا سفانه بی بندباری وتجاوز در جامعه کمی زیاد شده ولی من احساس میکنم اعمال خارج از عرف مثل طلاق -دیر ازدواج کردن که نتیجه اش می شود همین در بین بازیگران سینما -تلویزیون وتاتر زیاد شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیدونم چرا هنرمندها به فساد کشیده میشن.
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۷:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببینید کشور قانون داره و لذا چنانچه پدر بابک تخلفی از او می‌دیده و یا ناسازگاری داشتند میبایست به پلیس خبر می‌دادند بنابراین این راهش نبودن شما تصور داشته باشید که این دومین قتل از این نوع و تاثیر منفی شدید بر اظهار عمومی مردم داره
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۶:۳۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
آن دختران حیا و ابرو ناموس نداشتن با این جانور می امدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا مارا یک آن به خودمان وا مگذار . امان از قضاوت ها
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۵:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
جهان سومی های عزیز دل برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون پسری ک دست روی پدرمادرش بلند میکنه باید جسدشم سوزاند.حقش بود تف توروحش.ببین چه واری کرده ک مادرشم توقتلش شرکت کرده.خدالعنتش کنه بیشرفو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
از خدا بترسید. شما قاضی نیستید. پس هیچ کدامشان را قضاوت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۰۴:۳۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نباید می کشتن شاید در آخرین لحظه تو به می کرد و عاقبت به خیر می شد میتونستن شکایت کنن به هر حال کشتن یه حیوان وحشی هم جایز نیست میشد تحویل قانونش داد ولی بعید میدونم کار خودشون باشه فکرشم آزارم میده که پدر و مادر فرزندشون تکه تکه کنن اینو بزرگش نکنید برای کشور خیلی بد میشه علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خود این پدرو مادر از انسانیت بویی نبرده اند فقط میدونم باید خیلی بی وجدان بوده باشند حیف اسم پدر ومادر که به شماها بگن
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۳:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
من یک سوال دارم .آیا شرعا جایز است که برای جلب خواننده آبروی یک شخص مرده را ببرید؟ این شخص با خانواده اش اختلاف داشته و تا قبل از مرگش در جامعه فرد محترمی بوده حتی در دانشگاه تدریس میکرده .اما الان تمام دانشجویان او و همه اطرافیانش او را به چشم انسانی شیطان صفت می بینند و او زنده نیست که از خودش دفاع کند. شما چرا اسرار مردم را فاش می کنید؟ لطفا این پست را پخش گوید اگرچه انتقاد از خودتان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان میگن زد میزد به 110 خوب آخرش چی اونجا یه تعهد از پسره میگرفتن بعدش میگفتن برید خونتون بعدش هم آقا زاده به خاطر شکایت پدر دوبار شروع به اذیت و ازارشون می‌کرد بهترین کارو انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
مصیب
۰۳:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
عاق والدین یکی از بزرگترین گناهان هست و اون دنیا خدا وعده جهنم رو به این فرزندان میده. پدر ولی دم هست و از چندماه تا چندسال میره زندان ولی قصاص نمیشه. و چون ولی دم هست رضایت میده مادر هم آزاد میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون خودش قاتل بوده، حق ولی دم ازش سلب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
میشه یه نفر بگه این قانون که پدر قصاص نمیشه رو کی وضع کرده؟ قانون بر اساس زمان باید عوض بشه ....وقتی این همه قتل داره اتفاق می افته که پدر ها انجام میدن نباید قانون سخت گیرانه ای اعمال بشه؟ این چه جامعه ای شده خدایا!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداوند به همه رحم کند یا ستار العیوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه عمه دارم پسرش موادی و هر روز میزنتش میندازتش تو کوچه خونشو اتیش زد (دستشون تنگه) و خلاصه هرکاری که از دست یه معتاد برمیاد ولی هنوزم جونش واسه پسرش درمیره اگه یه تار موش کم شه یه بار همسایه ها زنگ زدن پلیس اومد بردش ولی به هرحال هرچی هم بود بچشون بود اصن بچه نه یه انسان بود چجور اینجوری کشتینش حداقل با تفنگ راحت میزدین نه با ساطور!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاعلی. آدم چه چیزایی میشنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه بیمارستان روان نصف بیشتر بیمار روان بقیه رو متهم میکنه اولا مجنون بودن انها اثبات شده بیماران روان تازه قتلم انجام ندادن
این قتل کرده اگه پسرش عوضی بود زنگ میزد 110 میاد میندازه بیرون اگه سند خانه به اسم پدر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس در اینصورت حق کاملا با پدر بوده و اگر ما هم بودیم همین کار را می کرديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه حق باتوبودحتمن ازاین خونه میرفتی کلامشخصه داری دروغ میگی
Iran (Islamic Republic of)
اسدی-یک بازنشسته
۰۱:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا عکس وفیلم دخترانی که رفت وآمد میکردند ورابطه جنسی داشتند را پخش نمی کنید تا لااقل خانواده هایشان بفهمند که چه فرزندانی تربیت کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا برای اهالی سینما متاسفم! پیشنهاد رابطه جنسی برای بازیگر شدن و فساد اخلاقی در سینمای ایران موج میزنه! فکر کنین فرزندتون بخاطر رسیدن به آرزو هاش دست به چنین روابطی بزنه. چ حسی بهتون دست میده؟ این تنها مورد نیست خیلی جاها همچین چیزایی دیده میشه ولی اکثرا بخاطر حفظ ابرو سکوت میکنن!موافق قتل نیستم ولی موافق چشم پوشی برای همچین مواردی هم نیستم!متاسفم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
منشع این حجم از خشونت و رضایت از آن بسیار بحث بهت اور است و اگر حرفهای این پدر حقیقت داشته باشه و یک استاد دانشگاه از فرصت خانه نشینی کرونا برای انجام عمل قبیح سواستفاده کرده باشه بسیار شوک آور و بحث برنگیز هست و لذا باید مورد کاوش دقیق روانشناسان و کاراگاها قرار گیرد و به نظرم قضاوت در این مورد رو باید به اهلش سپرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبتر اینه که احتمالا بخاطر این موضوع آمار اون دخترایی که باهاشون رابطه جنسی داشته هم درمیاد. الان اون دخترا توی هفت تا سوراخ قایم شدن از ترس آبروشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
منشع این حجم از خشونت و رضایت از آن بسیار بحث بهت اور است و اگر حرفهای این پدر حقیقت داشته باشه و یک استاد دانشگاه از فرصت خانه نشینی کرونا برای انجام عمل قبیح سواستفاده کرده باشه بسیار شوک آور و بحث برنگیز هست و لذا باید مورد کاوش دقیق روانشناسان و کاراگاها قرار گیرد و به نظرم قضاوت در این مورد رو باید به اهلش سپرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلبریتی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمش گرم خدا قوت پدر و مادر ولی راه حل سومی وجود نداشت؟ فیلم بگیرید بعد تحویل قانون بدهید؟ خودتون نکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
با چه کسای شدیم80میلیون نفر یکی قاتل یکی اختلاصگر خدا به کسای که تو این80میلیون نفر عبادت میکنن و با خدا هستم شکر
کسای که مخالف هستند دوست دارن خانواده خودش با هاش این کارو بکنن
Germany
آراد
۰۰:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا اینقدر جامعه مون ترسناک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مملکت قانون داره.براخودشون کشتنو تیکه تیکه کردن.واقعا چه بدبختایی پیدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نا اهل تر از پسر نوح داریم مگه؟ آیا خداوند به حضرت نوح اجازه مجازات پسرش رو داد؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعترافات دادگاه هیچ صحتی رو مشخص نمیکه،مردم جاهل که نظر میدهید و قضاوت میکنید بدانید قتل با این شدت قباحت هیچ تحسینی ندارد حتی اگر صحبت ها درست هم باشد باز هم جاهلیت و حماقت نظرات مشخص است چون هنوز هیچ چیز تعیین نشده.احمق نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تصمیم گیری برای زندگی یک شخص ولو زناکار، برعهده‌ی والدین و یا مردم نیست، کافی بود علاوه بر خودشون، دو شاهد دیگه هم حاضر می‌کردند که شاهد این کار پسرشون در اتاق بودند تا در دادگاه علیه‌ش شهادت میدادند و دادگاه به صورت عادلانه حکم صادر می‌کرد، حکم هم نهایتاً اعدام با طناب دار بود نه زجرکش کردن با چاقو و تکه‌تکه کردن بدن؛ حتی به جسد فرزندشون هم بی‌احترامی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
کرمعلی
۲۳:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دم غیرت بابائه گرم
خدا بیامرزه پدرشو که اونقدر غیرت داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
این حماقت و بی رحمی و جنایت بوده نه غیرت . اگه واقعا مشکل این بوده می تونسته خونه رو بفروشه و بره یه جای دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرمعلی یه سر روانشناس یا روانپزشک برو بلکه حالت خوب شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر ما در جامعه همچنین مشکلاتی داریم علت این هست که قانون از حق پدر و مادر و فرزند و زن حمایت نمیکنه و در مشکلات بیخردانه موضوع رو خانوادگی اعلام می‌کنند و شانه خالی میکنن هم سستی قانون و قاضی هم نیروی انتظامی و هم نهادهای حمایتی بهزیستی و چتر حمایت دیگر نهادها. در نتیجه روزی بچه کشته روزی پدر روزی مادر روز دیگر زن و همسر و فرزند... و اگر این پدر و مادر اونروز اعلام میکردن نه تنها حمایت نمیشدن قطعا مسخره خاص و عام و قانون میشدن و آخرشم میوفتاد دست پسر که کتک کاری کنه و هنگ آبروریزی میزدن و در نهایت پدر و مادر بازم خلاص نمیشدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت واقعا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
من این کار رو درست نمی دانم ولی تو کشورهای دیگر این قبیل قتلها خیلی خیلی بیشتره و ما عددی در آن حساب نمیشیم
با این حال دور شدن از خدا پرستی دل ادم رو کور می کنه و ان وقت دست به هر چیزی میزنه، اون چیزی که الان کم کم تو مملکت ما متاسفانه داره جا میفته،
Canada
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به هیچ منطقی نمیشه جنایتی که ایشان مرتکب شده .توجیح داد
اول باید با روان شناس مشاوره
بعد با پلیس در میان میگذاشتید تا
مستقل شوید
چرا قانون خدا و دادگاه را بدست گیریم
چرا شانس توبه را ازش گرفتید
شاید از کردار شیطانی اش پیشمان و توبه میکرد
تا 5 سالگی شخصیت کودکان کامل میشود
چرا اخلاق و معرفت و وجدان را که باید خودتت میداشتی تا
الگوی فرزندات میبودی .بهش اموزش ندادی
جو کاشتی
میخواستی گندم درو کنی ....واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
کدوم توبه بابا،وقتی آنقدر بیشعور بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه موافق نیستم
پسر حضرت نوح و پسر حضرت آدم با آن که پیامبر زاده بودند خودشان از راه بدر شدند
ربطی به پدر نداره
ما خودمون انتخاب میکنیم که چی باشیم
شیطان هم خودش انتخاب کرد که چی باشه
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۳:۵۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
این پدر و مادرها بچه نمی خوان،
چرا بچه دار میشن؟!
بچه خوب یا امانت خداست و خدا داده
پس پدر و مادر حق ارتکاب جنایت را ندارند
پدر و مادرها هم رد دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان خیلی ها کار خوبی می کنن و نهایت مادر سگ و پدر سک هستن!؟
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان
۲۳:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
وصیت حضرت علی (ع) درباره قصاص ابن ملجم[ :«او را تنها یک ضربت بزنید و دست و پا و دیگر اندام او را مبُرید که من از رسول خدا (ص) شنیدم که می‌فرمود: «بپرهیزید از مُثله کردن، هر چند سگ دیوانه باشد».]
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۳:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هییی.چی بگیم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه بیرحم.من جای اونا بودم خودم را میکشتم و راحت می شدم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دریک زمان معین مغزانسان دچارنوساناتی میشودوکائنات هماهنگ شده وممکن است انسان دست به اعمال ناخواسته بزند.الان این پدرومادرازشدت اندوه بسیار حرفهای ناخواسته میزنند درحالی که تسخیرشده اندتوسط فرکانسهای ماوراطبیعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تخیلت خیلی قویه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیشین بینیم بابا!!!
هیچی دیگه هر چند وقت یه بار که فرکانس کائنات بالا میزنه مردم بچه شونو بکشن و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکتر لازمی ها....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک سوال ، اگه متوفی دختر بود الان چی میشد؟
خب بزارید بگم
تلویزیون ، رادیو ، سازمان ملل متحد ، بقالی سر کوچه و و و متأثر و متاسف بودند ، که البته کار درستی هم هست
اما یکم عادل باشید ، این هم انسان بود که کشته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پسر ناخلف را باید کشت چقدر باعث ازار و اذیت پدر و مادرشده بوده که ارزوی مرگش را میکردند بهترین کار را کردند دنیا را از شر همچین انسانهایی ازاد کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
انسان بوده ولی بوی از انسانیت نداشته چه بهتره که کشته شد خیلی از ان کسایی که معروف هستند انسان نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر سال به همین مواقع خبر قتل فرزند به دست پدر تو جامعه پخش میشه... رومینا و ...... حالم داره بهم میخوره از این جامعه بی رحم و بی محبت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با احترامی که به برخی از بازیگران و هنرمندان قائل هستم در کل مسائل و مشکلات اخلاقی در این صنف بیشتر است. یک زمانی در یک فیلمی همکاری داشتم. یادم می آید صدا بردار با سابقه ای بود که من دستیارش بودم. دنبال دختر بچه ای برای بازی در آن فیلم بودند بهش که پیشنهاد کردند شدیدا مخالفت کرد و می گفت با چیزهایی از هنرمندان در کارهای مختلف دیده حاضر است دخترش کلفتی کند ولی وارد سینما و بازیگری نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا به هر سه شون رحم کنه، پدر ، مادر، بابک....
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا لطفا این پدر و مادر با غیرت و با حیا را آزاد کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید آزاد بشن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
داعش جنایتکار تروریست وحشی و اونایی که خاشقچی رو با اره برقی و اسید فجیهانه کشتند باید بیان جلوی شما پدر و مادر سفاک لونگ بندازن چونکه اونا با بچه هاشون اینچونین کاری را نکردند که شما کردید !!! زنگ می زدین به پلیس 110 تا مصائب و مشکلاتتون رو حل و فصل کند با هزاران روشی که می دانند !!! بلا بدور از افکار سیاه شیطانی پناه بر خداوند جل جلاله می بریم . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بایدتمام جوانب بررسی شودبعدقضاوت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظرم پلیس باید تحقیق کند که بابک را خود پدر و مادرش کشتند یا اینکه به قول پدرش یک نفر را اجیر کردن تا بابک را بکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر سنگ دل چطور دلشون اومد تکه تکه کنند ..اون رو ب قتل رسوندی دیگه چرا تکه تکه؟اگه فرزندتان رو دوست داشتین ب راه راست هدایتش میکردین ...اون لحظه که بدن فرزندتان رو تکه تکه کردین چطوری دلتون اومد ...خودتون هم مشکل دارین قلب ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
هدایت انسان ها به فرمان الله
نه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درباره ی قتل های فامیلی باید چاره حویی کرد نمی شود هر روز پدری فرزندش را بکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر روز؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجب!!!
آمار های قتل و فساد در آمریکا چیزی فراتر از این عدد رو نشون میده
چرا وقتی خبر جرم های اونا میاد ساکتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهر حال قتل انجام شده و پدر در پیشگاه خداوند مسوول است.این پدر حق نداشته قتل انجام بده و باید موضوع را با پلیس در میان میگذاشته .حرفاش غیر واقعی هست .هرچند پدر راضی باشه مادر راضی نمیشه حتی اگه پسر گناهکار باشه.یه جا که سهله صد جای کار میلنگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پلیس هم می گفت شما پدر و پسری اید خودتان یه جوری حلش کنید بعد پسره یه خورده نصیحت می کرد ...زشت نکن این کارها را پدر و مادر پیرت را اذیت نکن به راه راست هدایت شو بعد هم همان آش و همون کاسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیچاره پدر که اسیر یک فرزند ناخلف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین بر این پدر سخته ولی افرین.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جا داره تشکر کنم از تمام هم وطن هایی که این یه لیبریتی های با فرهنگ و به جا رسیده رو سر مشق خودشون قرار میدن. خسته نباشید دلاوران.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پدر و مادر بی رحم جانیان جنایتکاران سنگ دل هر جرمی مجازات کیفری قانونی خودش را دارد پلیس 110 هم شبانه روز در خدمت آحاد مردم ایران اسلامی است کافی بود به جای نقشه های شوم شیطانی کشیدن قتل فرزندتان یه تگ زنگ می زدید به پلیس 110 و مصائب و مشکلاتتون رو بیان می کردید در مورد پسرتون پلیس سریعا می آمد رسیدگی می کرد تشکیل پرونده می داد و به دادگاه معرفیش می کرد الان هم شما پدر و مادر جانی و جنایتکار قاتلان بی رحمان سفاک نبودید ولی الان با اینکارتان هستید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
این اولین نظرته که بهش مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
با گفتن سلام و صلوات می خوای بگی خیلی مومنی؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پاسخ ناشناس : 28 اوردیبهشت 1400ساعت 09:46 که گفتند به این حقیر که با گفتن نام سلام و صلوات می خوای بگی خیلی مومنی !!! نخیر عزیز دل برادر یا خواهر نمی دانم که کیستی بنده حقیر هیچگونه ادعایی بر داشتن مومن بودن و ایمان خالص و واقعی ندارم و با گفتن سلام و صلوات و التماس دعا خواستنم از شما مومنین واقعی طلب دعای خیر دارم و از صلواتی که می فرستید اندکی ثوابش به این حقیر هم برسد و سلام هم ادب است هم آرزوی سلامتی برای همه مومنین همچون شما مومنین پارسا که نمی شناسمتان . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ پدر و مادری دوس نداره اینکارو انجام بده
خدا میدونه چه کارا کرده که اینا رو به این درجه عصبانیت رسونده

درسته باید از قانون پیگیر میشدن نه اینکارو کنن نهایتا هماهنگ با پلیس میکردن مینداختنش زندان ولی ما توو زندگی کسی تا نبودیم نمیتونیم قضاوت کنیم شاید اگر ما هم بودیم به همین درجه رسیده بودیم و دست به اینکار میزدیم

فک کن چقدر این بدبختارو عذاب داده که اینا قید جون خودشونم زدن چون میدونستن اعدام حکم هست

ولی در کل کار اشتباهی کردن کشتنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا خوب کاری کردن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسی که پدر و مادرشو کتک بزنه --باید مثله بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین دست مریزاد آدم همچین بچه رو از گوشتش آویزان میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۲۲:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهتر نبود که به پلیس میگفتی تا خودت رو قاتل فرزندت نکنی این دیگه خدارو شکر کردن داره که انجام دادی گناه خودت رو زیاد کردی.
۱۲