فعالان حوزه روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و طلایه‌داران امر اطلاع‌رسانی در بخش دولتی و خصوصی تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و طلایه‌داران امر اطلاع‌رسانی در بخش دولتی و خصوصی تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن کامل پیام به شرح زیر است:

«ماهیت روابط عمومی، ماهیتی ارتباط محور و مرتبط با افکار عمومی است، افکار عمومی نیز از روابط عمومی شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط همراه با احترام متقابل را طلب می‌کند.

فعالان حوزه روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم هستند، این موضوع بدین معنا است که مدیران روابط عمومی در قبال مردم مسئولیت دارند و مردم نیز از روابط‌عمومی‌ها حق مطالبه دارند.

روابط عمومی‌ها باید با صداقت کامل عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به اطلاع افکار عمومی برسانند، همچنین این قشر باید در برابر افکار عمومی نسبت به گلایه‌ها و مطالبات پاسخگو باشند.

این روز‌ها باید فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قلمداد کرد، زیرا این قشر نقش موثر و خطیری در روشنگری و آگاهی‌رسانی به جامعه دارند، بنابراین می‌طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و ارگان‌ها در تقویت این نهاد مهم و تاثیرگذار اهتمام بیشتری داشته باشند.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه که با وجود سختی‌ها و دشواری‌ها در تمام اوقات سال و به‌ویژه شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه‌ای خود گام برداشته اند تبریک عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار