به مناسبت هفته روابط عمومی دو وبینار آموزشی با عناوین «رسانه و کرونا» و «روابط عمومی و سواد رسانه‌ای» در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به مناسبت هفته روابط عمومی دو وبینار آموزشی با عناوین «رسانه و کرونا» و «روابط عمومی و سواد رسانه‌ای» به همت روابط عمومی جهاد دانشگاهی همدان و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران- شعبه همدان (ایسپا) برگزار می‎ شود.

نخستین نشست با محوریت «رسانه و کرونا» با حضور دکتر زهرا اجاق، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با موضوع سخنرانی راهبرد‌های ارتباطات بحران در همه‌گیری کرونا با تجربه ایران برگزار خواهد شد.

دکتر محمد طاهری، عضو هیات علمی دانشکده پزشکی و مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص روابط عمومی و مدیریت بحران و دکتر داود مهرابی، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با موضوع اخلاق رسانه‌ای و اخبار کرونا نیز در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ تا ۱۲ بر بستر سامانه آموزشی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار و به شرکت‌کنندگان نیز گواهینامه ضمن خدمت اعطا می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ورود به لینک Amjad.jde.ir/hm و با پسورد jdh۰۰۳ در وبینار شرکت کنند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.