توئیتر حساب کاربری یک خبرنگار فلسطینی آمریکایی را به مدت ۱۲ ساعت از دسترس خارج کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر در اقدامی عجیب حساب کاربری یک خبرنگار فلسطینی را از دسترس خارج کرد. «مریم البرغوثی» خبرنگار معروف فلسطینی آمریکایی که هفته گذشته درگیری‌های بین اسرائیل و نیروهای مقاومت را پوشش می‌داد، به طور ناگهان صفحه توئیترش مسدود شد.


بیشتر بخوانید


این خبرنگار مشهور گزارش‌هایی را از وضعیت شهروندان فلسطینی و خروج آنها از خانه‌هایشان در محدوده شیخ جراح منتشر می‌کرد که  در همین حین قابلیت توئیت، بازنشر و لایک کردن او در این شبکه اجتماعی به مدت ۱۲ ساعت محدود شد.

پیامی که در این مدت با مراجعه به صفحه این خبرنگار مشاهده می‌شد، این جمله معروف بود: «MariamBarghouti@ موقتا در دسترس نیست، زیرا این صفحه سیاست‌های توئیتر را نقض می کند.»

گزارشگری خبرنگار فلسطینی در تظاهرات اورشلیم، توئیتر را عصبانی کرد

به گفته مریم البرغوثی، توئیتر از او درخواست کرد تا تعدادی از توئیت‌های مورد دار خود را پاک کند پیش از آنکه در این خصوص با او تماس گرفته شود.

مساله جالبتر اینجاست که حساب‌های کاربران فلسطینی طی چند هفته اخیر با سانسور بیشتری روبه‌رو شدند، تنها به این دلیل که فلسطینی‌ها سعی دارند حقیقت وجودی اسرائیلی‌ها و جنایات آن‌ها را به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اورشلیم نه . قدس اشغالی
درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۳۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمام رسانه ها دست صهیونیستهاست ولی فلسطینیها هم خدایی دارند.