سرپرست فرمانداری ایذه گفت: عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و تعریض محور اصلی ایذه_ دهدز به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث آغاز شد.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و تعریض محور اصلی ایذه_ دهدز به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث، در جاده پر تردد ایذه _دهدز در حال انجام است.

او بیان داشت: عملیات بهسازی و تعریض حد فاصل روستای قلعه سرد به دهدز حدود ۳/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان آغاز شده و انتظار میرود با تلاش مضاعف پیمانکار در اسرع وقت و با کیفیت به بهره‌برداری رسد.

نبوتی افزود: در بخشی دیگر، پروژه بهسازی خروجی دهدز به سمت لردگان حدود ۴کیلومتر با اعتبار ۹ میلیارد تومان با پیشرفت ۶۵درصدی در‌حال انجام است و پیش بینی می‌شود بزودی کار این پروژه به پایان رسد.

 سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه امیدوار هستیم که با اجرای این پروژه‌ها شاهد کاهش آمار تصادفات و رضایتمندی ساکنین و ترانزیتی که از این محور عبور می‌کند باشیم، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی و دولت در محور خوزستان به چهارمحال بختیاری و اصفهان توسعه و بازسازی جاده‌های موجود است، که انشاءالله در آینده نزدیک شاهد احداث آزادراه در این محور خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.