یک واحد صنفی در شهر ساوه حین توزیع روغن خوراکی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ یکی از فروشگاه‌های سطح شهر ساوه حین توزیع روغن خوراکی از سوی کارشناسان واحد بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی ساوه تعطیل شد.

کارشناسان بهداشت محیط ساوه علت تعطیل کردن این واحد صنفی را رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در هنگام توزیع روغن خوراکی عنوان کردند.

کرونای شهرستان ساوه  بر اساس جدول رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی است.

طبق آخرین جدول رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ شهرستان استان مرکزی شامل شهرستان‌های اراک، ساوه، خمین، محلات، آشتیان، خنداب، شازند، فراهان، دلیجان و زرندیه در وضعیت نارنجی قرار دارند و ۲ شهرستان تفرش و کمیجان در وضعیت زرد قرار دارند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زرد ونارنجی قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار