خرسی گرسنه که در جستجوی غذا بود وارد یک خانه مسکونی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ورود یک خرس به داخل یک خانه مسکونی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط یکی از ساکنان این خانه و با تلفن همراه تهیه شده این حیوان گرسنه را در تراس این خانه در حالی که به دنبال غذا می‌گردد نشان می‌دهد.  این حیوان پس از چند دقیقه جستجو برای غذا سپس خانه را ترک کرد. در این حادثه به هیچ یک از ساکنان خانه آسیب وارد نشد. هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه مشخص نیست، ولی احتمال می‌رود که محل وقوع آن کشور هند بوده باشد.

ورود این خرس سیاه به این خانه مسکونی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک سال پیش نیز ورود یک خرس خاکستری به خانه‌ای مسکونی در آمریکا خبرساز شده بود. ویدئوی منتشر شده نشان می‌داد این خرس پس از زدن چند ضربه به درب، آن را باز کرده و وارد خانه شد. در آن حادثه نیز در لحظه‌ای که این خرس وارد خانه شد هیچ یک از ساکنان در داخل خانه حضور نداشتند. این حیوان لحظاتی بعد خانه را ترک کرده بود.


بیشتر بخوانید


همچنین سال گذشته نیز ورود یک خرس به داخل خانه‌ای در ایالت کلرادو موجب زخمی شدن یک نفر شد. «دیو چرنوسکی» صاحبخانه ۵۴ ساله به دلیل برخورد پنجه خرس از ناحیه صورت دچار جراحات شدید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.