ایرانی:

بوشهر آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل در استان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امروز در مراسم روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد، بیان کرد: چشم همه جهانیان به انتخابات پیش رو است.

او با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و ایمن، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام است.

معاون استاندار بوشهر همچنین ادامه داد: امروزه ارتباطات به صورت گسترده‌ای در زندگی مردم ریشه دوانده است و با توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی همه مردم به نوعی از فعالان این عرصه هستند.

ایرانی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌ها، افزود: روابط عمومی نقش پاسخگویی به دغدغه‌های جامعه را دارد و به عنوان واسطه حکومت، دولت و مسئولان با مردم وظیفه و رسالت سنگینی دارد.


بیشتر بخوانید


او سپس یکی از مسائل مهم استان بوشهر را  تامین آب دانست و بیان کرد: برنامه‌های گوناگونی برای پاسخگویی به نیاز مردم در این زمینه و پایداری تأمین آب در شهر‌ها و روستا‌های استان تدوین و عملیاتی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کاهش بارش‌ها در فصل گذشته باعث خشکسالی و سبب افت ذخیره‌سازی آب‌های سطحی و زیر سطحی شده و در این زمینه اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های آب‌شیرین‌کن در اولویت قرار گرفته است.

ایرانی با بیان وضعیت کرونایی استان و نقش روابط عمومی‌ها در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: هر جا همراهی مردم باشد آن طرح با موفقیت به اجرا می‌رسد.

او با تشکر از خدمات کادر درمانی و پرستاری در مقابله با کرونا، عنوان کرد: به منظور تجهیز مراکز درمانی، تهیه واکسن و توسعه زیرساخت‌های سلامت در استان کار‌های خوبی صورت گرفته است.

معاون استاندار بوشهر بر لزوم انجام اقدامات مناسب برای پیشگیری از خیز دوباره کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.