امنیت و آرامش یکی از اصلی ترین نیازهای ما در دنیای امروز است و هر چیزی که آن را خدشه دار کند موجب نگرانی و دغدغه ما می شود که دوربین مداربسته، می تواند این دغدغه و نگرانی را به حداقل برساند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امنیت و آرامش یکی از اصلی ترین نیازهای ما در دنیای امروز است و هر چیزی که آن را خدشه دار کند موجب نگرانی و دغدغه ما می شود. دوربین مداربسته، می تواند این دغدغه و نگرانی را به حداقل برساند و دل نگرانی های ما را در زمان هایی که در منزل و یا محل مورد نظر خود نیستیم به صفر برساند چرا که سیستم های مداربسته می توانند جزئیات اتفاقات محیط را ثبت و در یک فضای ذخیره سازی، ذخیره نمایند و این امکان را فراهم آورند که شما بتوانید محیط را بدون حضور در محل به روش انتقال تصویر بر روی گوشی تلفن همراه و یا کامپیوتر خود ببینید و نظارت کافی و لازم را داشته باشید. دوربین های مداربسته در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. برخی از افراد با توجه به بودجه خود و یا نوع نیاز و پروژه خود تمایل به خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت دارند و در جست و جو محصولات با کیفیت با قیمت مناسب هستند. در این مقاله، نکات مهمی را برای سهولت خرید سیستم دوربین مداربسته اقتصادی و ارزان قیمت ارائه خواهیم کرد.

نحوه انتخاب و خرید دوربین مداربسته ارزان

در بازار نظارت تصویری، انواع دوربین های ارزان قیمت از برندهای مختلف وجود دارند که می توان گفت همه ی آن ها کیفیت لازم برای ارائه ی تصاویر بی وقفه را ندارند و یا دارای خدمات گارانتی معتبری نیستند. شرکت فراگستر، بزرگ ترین تولید کننده و ارائه دهنده محصولات دوربین مداربسته در ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان، در کنار محصولات حرفه ای، کاربردی و ویژه خود، محصولاتی کاملا اقتصادی و با کیفیت باور نکردنی را ارائه کرده است که می توان به محصولات سری Cooper، EZ-IP و Lite داهوا، Lite تیاندی، محصولات AHD آلباترون و آپتینا و همچنین برخی از محصولات هایک ویژن اشاره کرد که با گارانتی و خدمات فراگستر به شما عرضه می شوند. همانطور که اشاره شد اصلی ترین نکته در خرید دوربین مداربسته ارزان، انتخاب یک محصول اصیل، دارای گارانتی و همچنین دارای کیفیت و ویژگی های مورد نیاز باشد. در ادامه نکاتی را در خصوص ویژگی های یک سیستم دوربین مداربسته با کیفیت ارائه خواهیم کرد :

  • رزولوشن و کیفیت تصاویر : توصیه می گردد که رزولوشن وکیفیت تصاویر را بر قیمت پایین اولویت قرار دهید و محصولی را انتخاب نمایید که از کیفیت لازمی برخوردار باشد. البته رزولوشن دوربینی که برای منزل یا یک مغازه مورد استفاده قرار می گیرد با دوربینی که برای اماکن صنعتی نصب می شود، متفاوت است و محیط های حساس نیاز به دوربینی با کیفیت و رزولوشن بالاتری دارند. بنابراین کیفیت تصاویر در هنگام خرید دوربین مداربسته ارزان را در اولویت قرار دهید.
    راهنمای خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت
  • کارآیی و ویژگی ها : نیاز است که دوربینی را انتخاب نمایید که بتواند تمام انتظارات شما را برآورده سازد. یکی از ویژگی های حائز اهمیت پس از رزولوشن، برد IR و امکانات ارائه تصاویر در شب و روز، پشتیبانی از ویژگی ها و قابلیت های هوشمند، تشخیص چهره، نوع کیس، مقاومت آن در مقابل ضربات، گرد و غبار، باران و برف، پشتیبانی دوربین از حافظه داخلی، پشتیبانی از فضای ذخیره سازی بیشتر دستگاه ذخیره ساز و ... است.
    راهنمای خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت

در ادامه به معرفی چند دوربین و دستگاه ذخیره ساز داهوا مقرون به صرفه از برند می پردازیم :

  • DH-HAC-B2A51P : این دوربین 5MP بولت از سری کوپر تکنولوژی HDCVI داهوا می باشد و با استفاده از قابلیت Smart IR امکان ارائه تصاویر دید در شب تا مسافت 20 متر را داراست و بر مبنای استاندارد IP67 در مقابل گرد و غبار، باران و برف بسیار مقاوم است. با خرید دوربین مداربسته ارزان مذکور می توانید تصاویر را با دقت و حساسیت بیشتر تحت نظارت خود قرار دهید. شما می توانید از دستگاه های ذخیره ساز داهوا با تکنولوژی HDCVI که دوربین 5MP را پشتیبانی می کنند را برای دریافت و ذخیره سازی تصاویر این دوربین استفاده نمایید.
  • DH-XVR1B08H : این دستگاه ذخیره ساز 8 کانال سری کوپر داهوا، امکان ارائه تصاویر دوربین های AHD، CVI، TVI، CVBS و IP را داراست و از دوربین های 4MP تکنولوژی HDCVI پشتیبانی می کند. بهره گیری این دستگاه از فرمت فشرده سازی 265+ و یک هارد 6TB، امکان نگهداری و ذخیره سازی تصاویر در مدت زمان بیشتری را فراهم می سازد.
  • T1B40 : این دوربین 4MP دام از سری دوربین های تحت شبکه EZ-IP داهوا است و با استفاده از قابلیت Smart IR امکان ارائه تصاویر دید در شب تا مسافت 30 متر را داراست. همچنین با بهره گیری از فرمت فشرده سازی 265+ می تواند حجم تصاویر را تا حد چشم گیری کاهش دهد. این دوربین از استاندارد IP67 و POE پشتیبانی می کند. شما با خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت مذکور، دیگر نگرانی و دغدغه ی ناشی از سیم کشی آداپتور را نخواهید داشت و با استفاده از یک سوئیچ POE، علاوه بر برقراری ارتباط دوربین با دستگاه ذخیره ساز می توانید تغذیه آن را نیز تامین کنید.
  • NVR1A08HS : این دستگاه ذخیره ساز 8 کانال تحت شبکه از سری EZ-IP داهوا می باشد و می تواند از دوربین های آی پی تا رزولوشن 6MP تا پهنای باند 80Mbps پشتیبانی کند. این دستگاه نیز از یک هارد 6TB پشتیبانی می کند.

کلام آخر در خصوص راهنمای خرید دوربین مداربسته ارزان

همانطور که اشاره شد نیاز است که در هنگام خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت، گارانتی، کارآیی و کیفیت آن را مدنظر قرار دهید تا هزینه های ناشی از تعمیر و یا جایگزینی پس از خرید را به حداقل برسانید. به منظور خرید از سبد کالای فراگستر، می توانید به وب سایت فراگستر مراجعه و یا با شماره 02153862 تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما در انتخاب محصولی مقرون به صرفه و با کیفیت یاری سازند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار