پدر و مادر بابک خرمدین در دادسرا بازداشت هستند

سرپرست دادسرای جنایی تهران اظهار کرد: تحقیقات درباره پرونده قتل خرمدین هنوز ادامه دارد و پدر و مادر او در بازداشت هستند.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پرونده قتل بابک خرمدین اظهار کرد: با توجه به اعترافی که پدر و مادر مقتول داشته‌اند هم اکنون پرونده در حال بررسی است.

وی ادامه داد : این فرد توسط پدر و مادرش به قتل رسیده  و پدر و مادر او در بازداشت هستند و پلیس هم درحال تکمیل تحقیقات است.

شهریاری تصریح کرد‌: در حال حاضر دادسرا به دنبال تحقیقات است و بازپرس ویژه صحنه جرم تحقیقات خود را انجام داده و پرونده در حال بررسی است و نتایج تکمیلی اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز قضاوت کردن این مردم شروع شد بابا بفهمید شما خدا نیستید حتی قاضی هم نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببینید چه فعل زشتی مقتول انجام داده که کار رو به قتل فجیع رسانده است جامعه شناسان و روانشناسان یه بررسی از رفتار و حرکات و اعتقادات کل مردم انجام دهند مخصوصا سنین جوانی مضرخف ترین قشر جوانان هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چکار کرده که مادر و پدر به این عمل خودشون راضی هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
داعش جنایتکار تروریست وحشی و اونایی که خاشقچی رو با اره برقی و اسید فجیهانه کشتند باید بیان جلوی شما پدر و مادر سفاک لونگ بندازن چونکه اونا با بچه هاشون اینچونین کاری را نکردند که شما کردید !!! زنگ می زدین به پلیس 110 تا مصائب و مشکلاتتون رو حل و فصل کند با هزاران روشی که می دانند !!! بلا بدور از افکار سیاه شیطانی پناه بر خداوند جل جلاله می بریم . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پدر و مادر بی رحم جانیان جنایتکاران سنگ دل هر جرمی مجازات کیفری قانونی خودش را دارد پلیس 110 هم شبانه روز در خدمت آحاد مردم ایران اسلامی است کافی بود به جای نقشه های شوم شیطانی کشیدن قتل فرزندتان یه تگ زنگ می زدید به پلیس 110 و مصائب و مشکلاتتون رو بیان می کردید در مورد پسرتون پلیس سریعا می آمد رسیدگی می کرد تشکیل پرونده می داد و به دادگاه معرفیش می کرد الان هم شما پدر و مادر جانی و جنایتکار قاتلان بی رحمان سفاک نبودید ولی الان با اینکارتان هستید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
عجب جنایتکارنی هستند این پدر و مادر سفاک خوب بجای نقشه شوم جنایتکارانه بی رحمانه کشیدن و اجرا کردن نقشه شومتون می رفتید از پسرتون در دادگاه خانوادگی که مربوط به بهزیستی خانوادگی هم می شود پیگیری و شکایت می کردید اونها مشکلاتتان را توسط مشاوران و فوق متخصصین و کارشناسانشان و امکاناتشان و قدرتشان با خردورزی و عدالت حل و فصل می کردند نه اینکه فرزندتون رو تیکه پاره کنید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پدر و مادر بی رحم جانیان جنایتکاران سنگ دل هر جرمی مجازات کیفری قانونی خودش را دارد پلیس 110 هم شبانه روز در خدمت آحاد مردم ایران اسلامی است کافی بود به جای نقشه های شوم شیطانی قتل فرزندتان یه تگ زنگ می زدید به پلیس 110 و مصائب و مشکلاتتون رو بیان می کردید در مورد پسرتون پلیس سریعا می آمد رسیدگی می کرد تشکیل پرونده می داد و به دادگاه معرفیش می کرد الان هم شما پدر و مادر جانی و جنایتکار قاتلان بی رحمان سفاک نبودید ولی الان با اینکارتان هستید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار