صدور کیفرخواست برای ۵۱ متهم در شهرداری و شورای شهر لواسان

دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۵۱ متهم در خصوص کشف و شناسایی یک شبکه فساد سازمان یافته در شهرداری و شورای شهر لواسان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی القاصی مهر، دادستان تهران در جلسه صبح امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه با ارائه گزارشی در خصوص کشف و شناسایی یک شبکه فساد سازمان یافته در شهرداری و شورای شهر لواسان گفت: افرادی با سوءاستفاده از جایگاه قانونی خود در این مجموعه‌ها با صدور مجوز برای ساخت و ساز‌های مسئله‌دار و نادیده گرفتن تخلفات متعدد ساختمانی، نقش موثری در تغییر کاربری زمین‌ها و تجاوز به اراضی ملی داشتند.

وی با اشاره به صدور کیفرخواست برای ۵۱ متهم این پرونده به اتهام ارتشاء و وساطت در ارتشاء،  یا اخذ رشوه و تحصیل مال به نحو نامشروع و پولشویی، گفت: این پرونده به دادگاه کیفری تهران ارجاع داده شده و مجموع ارقام مربوط به این پرونده بیش از ۸۰ میلیارد تومان است و که در پرونده برای برخی پرداخت‌کنندگان رشوه نیز مفتوح به رسیدگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا وکیلی یک شهردار و شورای شهری لواسان پیدا کنید که در ادوار گذشته متهم به فساد و صدور حکم نباشند در 24 سال گذشته یکی پیدا نمی کنید مگه احکام افراد قبلی کامل اجرا شد؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با حفظ سمت در خدمت ارباب رجوع میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا ویلای تریلیاردی غیرقانونی : عباس اخوندی را مصادره یا تخریب نمی کنید؟
آخرین اخبار