دوازدهمین سالگرد بزرگداشت مرجع فقید تقلید آیت الله بهجت (ره) در قم مجازی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت در مسجد فاطمیه قم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی،سخنران این مراسم با اشاره به راه‌های سیر و سلوک در روایات ائمه اطهار (ع) گفت: معرفت، ورع و دوری از گناه، انجام واجبات، و کسب فضائل اخلاقی مانند صله رحم، خدمت به پدر و مادر، خدمت به مردم، و انجام مستحبات از مهمترین فضایل ذکر شده در گفته بزرگان دین است.


او آیت الله بهجت را الگویی مناسب برای افرادی که به دنبال سیر و سلوک و تقرب به درگاه الهی هستند، عنوان کرد.


در این مراسم که با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه بود، دوستداران آیت الله بهجت از طریق فضای مجازی در این مراسم شرکت داشتند.

یادبود مجازی از عالمی حقیقی

برنامه‌های دوازدهمین سالگرد این مرجع تقلید فقید شامل منتخبی از فرمایش‌های آن مرحوم درباره مسائل اخلاقی اجتماعی، خاطره‌های جذاب و شنیدنی از سیره و زندگی آیت‌الله بهجت از زبان فرزند او، تصاویری از مراسم وداع، تشییع و تدفین آیت‌الله بهجت و همچنین مطالب ویژه در قالب فیلم، کلیپ و محتوای متنی منتشر شد.

آیت الله محمد تقی بهجت فومنی از عرفای نامدار و مراجع تقلید سرشناس شیعه در دوم شهریور ۱۲۹۵ در فومن از توابع گیلان به دنیا آمد در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ در ۹۳ سالگی به علت ایست قلبی در قم درگذشت و پس از اقامه نماز آیت الله جوادی آملی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار