مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره بازی با پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه پیش از بازی استقلال و پرسپولیس، تعداد محدودی بلیط در اختیار ۲ تیم قرار دادند، اما در بدو ورود به ورزشگاه آزادی شاهد حضور صد‌ها تماشاگر بودیم؛ در حالی که فقط ۲۰ بلیط vip به تیم ما داده شده بود و من از این اتفاق متعجب بودم. حتی جا برای مهمانان cip ما نیز وجود نداشت. ما در جایگاه ۵ نفر بودیم، در مقابل ۷۰ الی ۸۰ هوادار پرسپولیس که با هر سوت داور یا موقعیت، فضای جایگاه متاثر از هیجان آنان می‌شد، حضور داشتند و مزه پرانی می کردند و ما از این اتفاق بسیار ناراحت شدیم.

او ادامه داد: من از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوال می کنم که چرا برابر اتفاقات تلخ اصفهان سکوت کرده و هیچ اقدامی انجام ندادند تا ما شاهد اتفاقات زشت در دربی نباشیم. برای مثال شادی پس از گل عیسی آل کثیر، بازیکن تیم پرسپولیس در فرهنگ ما بسیار زشت و تاسف آور است و باید شادی پس از گلی که او در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد را با این شادی گل که مقابل تیم استقلال انجام داد، مقایسه کنید و علیه این بازیکن هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردیم.

او افزود: فرشاد فرجی، بازیکن تیم پرسپولیس گلوی بازیکن ما  را در حد خفه کردن فشرد و اگر کمیته انضباطی برابر اتفاقات اصفهان سکوت نمی‌کرد، ما شاهد اتفاقات بازی دربی نبودیم و مطمئنا اگر جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شد، احتمالا چندین بازیکن پرسپولیس محروم می‌شدند و نمی‌توانستند در دربی بازی کنند و استقلال از این سکوت کمیته انضباطی متضرر شد.

مددی درباره داوری بازی دربی گفت: من به جامعه داوری کشورمان احترام می‌گذارم، اما به نحوه قضاوت اکبریان، داور دربی معترض هستم. چرا این داور باید برای دربی انتخاب شود، در حالی که در گذشته اوج ناداوری ایشان را علیه استقلال دیده ایم. ما می‌توانستیم در صورت پیروزی در دربی به کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال برگردیم  و اکبریان داور دربی پنالتی ما را نگرفت؛ به نوعی سر تیم ما بریده شد و اگر پنالتی ما در دقایق نخستین بازی گرفته می‌شد، ما احتمالا درباره برد تیم استقلال صحبت می‌کردیم. سرمربی تیم و بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند، اما متاسفانه داوری پر اشتباه و سوت‌های جهت دار باعث شد تیم ما متضرر شود؛ در حالی که ما مستحق شکست در دربی نبودیم.

او درباره تاریخ برگزاری بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما به برگزاری این بازی بعد از بازی جام حذفی، اعتراض داریم و معتقدیم ابتدا باید با پدیده در تهران بازی کنیم و بعد مقابل صنعت نفت آبادان قرار بگیریم. امیدواریم سازمان لیگ فوتبال شرایط ما را درک کند و با عدالت رفتار کند.

مدیرعامل استقلال درباره اضافه شدن مربی ایتالیایی به تیم استقلال بیان کرد: او پس از سپری شدن مراحل اداری، به تهران خواهد آمد و قرار نیست که روی نیمکت تیم بنشیند و به عنوان مشاور فنی به تیم استقلال اضافه خواهد شد.

مددی درباره شایعات پیرامون مدرک پزشک استقلال بیان کرد: او پزشک تیم ملی فوتبال امید کشورمان بوده است و همچنین مدرک دندانپزشکی، پزشکی و تخصص جراحی فک و صورت هم دارد و مدارکش از نظر ما هیچ گونه مشکلی ندارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولش باید یاد بگیرین مهره سوخته وارد تیم نکنید. و بعدشم باختن شماها عمدی هم نباشه سهوی بود و این برا همه آشکار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردک برای توجیح سو مدیریت خود و ضعف کل تیم استقلال چه مزخرفاتی می گویی.....
آخرین اخبار