حمید یاری گفت: روند حرکت کشتی استان البرز باید همسو با سند راهبردی فدراسیون باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری هیئت کشتی استان البرز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

حمید یاری رئیس هیأت کشتی البرز در حاشیه برگزاری این نشست از هیئت‌های شهرستان‌ها خواست روند کشتی در استان را همسو با سند راهبردی فدراسیون پیش ببرند.

رئیس هیئت کشتی البرز در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت کشتی، معاون اداره کل ورزش و جوانان، کارشناسان، پیشکسوتان و فعالان حوزه اقتصاد و رسانه برگزار شد، ضمن بحث و تبادل نظر، کلیات طرح سند راهبردی را به تصویب اعضای شورای راهبردی و سیاستگذاری هیئت کشتی استان رساند.

یاری با اشاره به لزوم تشکیل جلسات این شورا به صورت فصلی جهت بررسی گزارش‌ها، اظهار داشت: هیئت‌های شهرستانی به‌عنوان بازوان اجرایی هیئت استان مکلف هستند سند راهبردی کشتی کشور را به اجرا درآورده و نقش قابل توجهی در تحقق اهداف سند مذکور داشته باشند.

وی از هیئت‌ها خواست با هدف کمک به این شورا، افراد جدیدی را به هیئت استان معرفی کنند و عنوان کرد: هیئت‌های کشتی شهرستان‌ها باید اقدامات لازم را درخصوص بومی‌سازی موضوعات و عناوین مطرح شده در سند به اجرا درآورند.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه طی سه ماه آینده نتیجه کار هیئت‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت، از آنان خواست برنامه‌های پیشنهادی خود را در راستای تحقق اهداف سند راهبردی کشتی تا پنجم خردادماه به این شورا ارسال کنند.

یاری خاطرنشان کرد: هیئت‌های کشتی شهرستان‌ها با تنظیم تقویم اجرایی خود بر اساس سند راهبردی فدراسیون به نتایج خوبی خواهند رسید و به طور حتم این کار موجب پیشرفت کشتی در استان نیز می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان البرز: برنامه‌های ما همسو با سند راهبردی فدراسیون کشتی است

رئیس هیئت کشتی استان البرز: برنامه‌های ما همسو با سند راهبردی فدراسیون کشتی است


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار