استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو برای اجرایی شدن طرح‌های آبی استان خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  استاندار این استان به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای این استان در خصوص تعیین تکلیف طرح‌های آبی استان با وزیر نیرو دیدار و گفتگو کردند.

حسین کلانتری از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو در این دیدار برای اجرایی شدن طرح‌های آبی استان خبر داد و گفت: در این دیدار طرح‌های تامین آب دهدشت غربی، آبرسانی به لیکک و ادامه اجرای سد‌های سقاوه، آبریز، تنگ سرخ و آبرسانی به شهر‌های دهدشت، چرام، سوق و لنده مطرح و بررسی شدند.

آقای کلانتری افزود: حل مشکل تامین اعتبار سد تنگ سرخ بشار با استفاده از ماده ۵۶، دستور جابجابی پایه‌های برق فشار قوی موجود در مخزن و بدنه سد تنگ سرخ توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس و تامین اعتبار طرح‌های تامین آب اراضی دهدشت غربی در این دیدار مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

او ادامه داد: در خصوص آبرسانی چهار شهردهدشت، سوق، لنده و چرام، دستور تامین اعتبار جهت شروع عملیات اجرایی سد‌های آبریز در شهرستان کهگیلویه و سد سقاوه در شهرستان مارگون و تزریق اعتبار جهت ادامه آبرسانی لیکک، درخواست تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه خان احمد باشت و امامزاده جعفر و تخصیص کامل اعتبارات براساس ماده ۵۶ از دیگر طرح‌های مطرح شده در این دیدار بود.

استاندار گفت: امیدواریم با قول مساعد وزیر نیرو برخی از مشکلات این طرح‌های مهم و تاثیر گذار رفع شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.