مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده برای این آکادمی توضیحاتی را بیان کرد.

ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان این آکادمی گفت: ما طبق دستور هیئت فدراسیون فوتبال عمل کردیم. هیچ خطایی صورت نگرفته است. این جوسازی‌ها، توسط بعضی افراد که منافعشان در آکادمی باشگاه استقلال قطع شده صورت می‌گیرد. ما در ۴ دربی، توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. تیم‌های امید و نوجوانان استقلال، ۲ قهرمانی را به دست آوردند. تیم نونهالان مقام سومی را کسب کرد. پیشکسوتان، به آکادمی کمک نمی‌کنند. یکی از مشکلاتی که در باشگاه استقلال داریم، وجود بعضی از پیشکسوتان است که تعداد آن‌ها به ۸ نفر هم نمی‌رسد.

او ادامه داد: باشگاه پیکان از ما شکایت کرده بود. کمیته انضباطی رای را به آکادمی اعلام کرد و گفت مشکلی در ثبت قرارداد بازیکنان وجود ندارد. بعضی‌ها از نتایج و قهرمانی‌های آکادمی استقلال، ناراحت شدند. چند تیم از آکادمی شکایت کردند. خودم از شنیدن خبر‌ها و حواشی به وجود آمده در آکادمی تعجب کردم.  سلیمانی (رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران) آدمی است که کار خود را به خوبی در هیئت فوتبال انجام می‌دهد. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به دنبال زمین زدن آکادمی هستند.

فریاد شیران اظهار کرد: فرصت طلبان به دنبال این هستند که سابقه آکادمی را زیر سوال ببرند. آکادمی نتایج درخشانی را طی ۴ ماه به دست آورد. کسانی که دنبال تخریب آکادمی هستند، کمیته انضباطی حتما برای آن‌ها رای صادر خواهد کرد. ما تابع قانون هستیم.

او در مورد پخش شدن تصاویر قرارداد بازیکنان آکادمی استقلال گفت: تصاویر قرارداد بازیکنان، محرمانه است و نباید پخش شود. نمی‌دانم این عکس‌ها را چه کسی گرفته است. کار غیر اخلاقی انجام شده است. شاید هیئت فوتبال به دنبال تخریب باشگاه استقلال است. به هیچ عنوان کار غیر قانونی انجام ندادیم. من جزو کسانی هستم که همیشه قانونمند بودم و هیچ وقت تخلف نکرده‌ام. جرم ما این است که، سالم و مظلوم هستیم. در آکادمی آرامش خوبی ایجاد کردیم. این نتایج برای بعضی‌ها غیر قابل باور بوده است. شاه حسینی (کارشناس حقوقی) از دوستان خوب من است، اما نمی‌دانم او قوانینی جدید فدراسیون را دارد یا می‌خواهد فقط حرف دروغ بزند. با او امروز صحبت می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اوخی . اوف نشی :)))))))))) لامصب بخاطر گند کاریای چند دهه اخیرتون دارن قهرمانیای همرا با فسادتونو میگیرن و همچنان زبان دارید یک کیلومتر :)))))))))))))))))
آخرین اخبار