وزیر ارتباطات گفت: بسیاری از فعالان حوزه فناوری از تصمیماتی که در حوزه رمز ارزها اتخاذ می‌شود، شوکه هستند و ما به جای توسعه مجبوریم انرژی‌مان را صرف مقابله با چالش‌های این‌ چنینی کنیم.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسیاری از فعالان حوزه فناوری از تصمیماتی که در حوزه رمز ارزها اتخاذ می‌شود، شوکه هستند و ما به جای این‌که درگیر توسعه باشیم مجبوریم انرژی‌مان را صرف مقابله با چالش‌های این‌ چنینی کنیم. خانواده فناوری اطلاعات در سال‌های اخیر برای رشد فناوری اطلاعات زحمات زیادی متحمل شدند و انصافا یک تلاش بی‌نظیر در دنیا رقم خورد.

وی افزود: عقب‌ماندگی که در یک برهه زمانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با آن مواجه بودیم در زمان کوتاه و با تلاش زیاد و سختی‌ها و دشواری‌ها به سرانجام رسید. امروز در ایران با شرایطی مواجه هستیم که ارتباطات توانسته به عنوان زیرساخت و پایه بسیاری از خدمات در کشور نقش‌آفرین و تاثیرگذار باشد. در هر حوزه‌ای که امروز بحثی مطرح می‌شود ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه قابل توجهی در عرصه مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصاد و فرهنگی دارد.

وزیر ارتباطات عنوان کرد: تمام این رشدی که در حوزه ارتباطات داشتیم حاصل تلاش شبانه‌روزی فعالان بخش ارتباطات است. اکنون که به پشت سرمان نگاه می‌کنیم نقاط قوتی وجود دارد که به آن‌ها می‌بالیم و نقاط ضعفی که وجود دارد باید در ترسیم نقشه‌راه پیش‌رو به گفت‌وگوهایی که بین فعالان بخش انجام می‌شود، توجه کرده و اشکالاتی که وجود دارد را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.