وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در این کشور ۱۵۱ نفر کشته شدند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در درگیری‌های شبانه روز گذشته در افغانستان صد و پنجاه و یک نفر از جمله یک فرمانده پلیس و دو فرماندار خود خوانده طالبان کشته شدند.

وزارت دفاع افغانستان امروز اعلام کرد: در عملیات‌های شبانه روز گذشته نظامیان افغان در استان‌های ننگرهار، زابل، هرات، بادغیس، فاریاب، بلخ، هلمند و بغلان، صد و چهل و سه نفر از اعضای طالبان کشته و شصت و شش نفر از آن‌ها زخمی شدند، همچنین در این عملیات‌ها پنجاه و دو حلقه مین نیز کشف و خنثی شد.

فرماندهی ارتش در شمال افغانستان نیز اعلام کرد: «زین الله» فرماندار خود خوانده طالبان برای شهرستان «المار» فاریاب، «ملااسد الله ترکمن» مسئول کمیسیون نظامی طالبان برای شهرستان «اندخوی» فاریاب و «نورالحق» فرماندار خود خوانده طالبان برای شهرستان «بالامرغاب» بادغیس در حمله هوایی نیرو‌های ارتش کشته شدند.

«عبدالاحد، ولی زاده» سخنگوی پلیس هرات نیز امروز گفت: «فیروز احمد» فرمانده پلیس حوزه «تورغندی» (گمرک مرزی هرات با ترکمنستان) در کمین افراد طالبان در این استان کشته شد. همچنین در این درگیری چهار عضو طالبان نیز کشته شدند.

فرماندهی پلیس کابل نیز امروز اعلام کرد: نیروی‌های پلیس یک حلقه مین کار گذاشته شده در ناحیه «کارته سه» شهر کابل را کشف و خنثی و از وقوع یک انفجار خونین تروریستی جلوگیری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.