مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: از باسکول‌های چرخدار جاده‌ای در حوزه اداره اندازه شناسی بازدید بعمل آمد.

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور اطمینان از روند آزمون‌های صحت عملکرد باسکول‌های چرخدار جاده‌ای به طور سرزده از باسکول شرکت آرد اهواز بازدید به عمل آمد.

او بر اهمیت کنترل استاندارد و آزمون‌های صحت عملکردی در حوزه اندازه شناسی به خصوص به منظور صیانت از حقوق کشاورزان خوزستان با توجه به فصل برداشت گندم و استفاده مکرر از باسکول‌های سنگین تاکید کرد و افزود: هرچند در شرایط محدودیت‌های مربوط به کرونا هستیم، اما کارشناسان استاندارد بر کنترل صحت عملکرد باسکول‌ها بایستی نظارت بیشتری داشته باشند تا اطمینان مردم استان از بحث کمی این باسکول‌ها حاصل شود.

قیصی پور با بیان اینکه همزمان آزمون‌های صحت عملکرد باسکول شرکت آرد اهواز از سوی شرکت‌های همکار اداره کل استاندارد خوزستان انجام شد، اظهار داشت: همه باسکول‌های چرخدار جاده‌ای در سطح استان کنترل و پایش می‌شوند و در صورت وجود شکایت‌های مردمی این اداره کل در اسرع وقت نسبت به ارجاع پرونده متخلفان در این حوزه کوتاهی نخواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره کل استاندارد خوزستان همواره یار و یاور تولید کنندگان بوده و زمینه را برای تولید محصول استاندارد در استان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.