امیری گفت: حل نواقص و تکمیل تاسیسات های آبرسانی دریهک و شیری در روستای بخش چم خلف عیسی در این شهرستان در اولویت کاری قرار دارد.

امیری مدیر آب و فاضلاب هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به بازدید معاون فرماندار دریایی، فرخنده زاده بخشدار شهر زهره و شنبدی مسئول اداره بهره برداری آبفا از ۲ پروژه نیمه تمام آبرسانی در تاسیسات‌های دریهک و شیری در روستای چم عیسی گفت: به منظور یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی بخش چم خلف عیسی با آبفا شهرستان ادغام شده اند.

او با بیان اینکه این اداره در گام اول پیگیر حل نواقص و تکمیل تاسیسات‌ آبرسانی دریهک و شیری شده است، افزود: همچنین به صورت همزمان جهت راه اندازی خط انتقال سردشت اقداماتی در دست اجرا دارد.

امیری اظهار داشت: امیدواریم با توجه به جدیت قابل توجه حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، علی بویری فرماندار شهرستان و فرزان عباسیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نتایج خوبی حاصل شود، ما نیز به عنوان خادمان مردم همه سعی و تلاش خود را برا رفع مشکلات در حوزه آب و فاضلاب بکار می‌گیریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.