آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مهاباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع طلائیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم معارفه فرمانده سپاه مهاباد با اشاره به نقش و جایگاه ۱۲ هزار شهدای استان و شهدای مدافع حرم در تامین امنیت و سرافرازی ایران اسلامی گفت: هر کسی همانند سردار دل‌ها با اخلاص و برای خداوند کار کند همیشه زنده خواهد ماند.

او افزود: سردار سلیمانی بازمانده و نماد هشت سال دفاع مقدس برای درس گرفتن جوانان امروزی بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: دشمنان بدانند باب گذشت و خادمیت برای مردم امروز در تن همه نظامیان کشور هست و دشمن بداند امروز با مکتب سلیمانی مواجه هستند.

سردار شهسواری در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با وجود مشکلات عشق به رهبر و ادامه راه شهدا را در دلهایشان حفظ کرده اند و با حضور در انتخابات یک بار دیگر ایستادگی خود را در برابر یاوه گویی‌های دشمن نشان خواهند داد و با حضور پای صندوق‌های رای و با انتخاب آگاهانه گامی مهم را در تعیین سرنوشت خودمان با انتخاب صحیح و اندیشه خودمان بر خواهیم داشت.

او ادامه داد: سپاه محصول رویش وجودیت از بین و دل مردم است و برای مردم و خدای این مردم همیشه آماده جهاد ایثار و شهادت خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنانش به موضوع مردم مظلوم فلسطین هم اشاره و بیان کرد: کشور‌هایی که دم از دموکراسی و دفاع از حقوق بشر می‌زنند حالا چشم به روی ریختن خون کودکان مظلوم بسته اند و سعی دارند تعارض ایجاد کنند تا مظلوم و ظالم را در جهان به گونه‌ای دیگر نشان دهند.

سردار شهسواری در پایان گفت: شهرستان مهاباد از اوایل انقلاب اسلامی با جان فشانی و ایثار مردانه در برابر دشمنان ایستاده اند و همیشه در بین شهرستان‌های استان از نظر ایستادگی و جانفشانی جایگاه ویژه‌ای دارد.

در این مراسم از تلاش‌های سردار سرتیپ دوم طالب رحیمی فرمانده سابق سپاه مهاباد تجلیل و قدردانی و سرهنگ نقشی به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد معرفی شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.