مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از کسب مدال‌های طلا و برنز جشنواره جهانی نقاشی کرمان با تلاش کودکان خوزستانی خبر داد.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۳ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های اهواز و بهبهان یک مدال طلا و ۲ مدال برنز «اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان» را برای استان به ارمغان آوردند.

او افزود: پارمیس خواجوی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بهبهان و آروین فولادوند عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اهواز در گروه سنی ۵ تا ۸ سال این جشنواره بین‌المللی به ترتیب مدال طلا و برنز را کسب کردند.

کودکان خوزستانی طلایی و برنزی شدند

کیانی اظهار داشت: رادوین کردزنگنه دیگر کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اهواز نیز در گروه سنی ۹ تا ۱۱ سال نیز توانست مدال برنز را از آن خود کند، ضمن اینکه پارمیس خواجوی، زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری مراکز کانون بهبهان و رادوین کردزنگنه و آروین فولادوند، زیر نظر شیرین فتحی مربی هنری آزاد مراکز کانون اهواز، در این رویداد هنری بین‌المللی شرکت کردند و به این موفقیت دست یافتند.

کودکان خوزستانی طلایی و برنزی شدند

«اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان»، به‌عنوان حرکتی مؤثر در جهت افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی بین کودکان جهان در راستای خلق آینده‌ای بهتر و در نهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان به کودکان امروز و بزرگ‌تر‌های فردا، در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد، و در دور اول، کودکان و نوجوانان، از ۳۷ کشور جهان با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.