کارشناس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر در رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران که به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد، مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای با موضوع «گفتمان سازی الگوی مطلوب اعمال مدیریت نوین رئیس جمهور آینده در توسعه و رونق کسب و کار و مهارت آموزی» برگزار شد که زهرا فیوض کارشناس واحد پژوهش و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر-مرکز الزهرا (س)، با ارائه ایده کافه مهارت موفق شد مقام دوم این رویداد را از آن خود کند.

داوران این رویداد ۵۲ ایده را بررسی کردند که ۱۰ ایده به مرحله نهایی راه یافت و در نهایت سه ایده برتر انتخاب شد.

 محور‌های این رویداد، مهارت‌های کلیدی توسعه کسب و کار الگوی مطلوب اعمال مدیریت توسعه کسب و کار مهارت محور مبتنی بر تولید، تمرکز بر الگو‌های نوین مهارت آموزی و رونق کسب و کار، توسعه کارآفرینی و افزایش ظرفیت اشتغال پذیری مهارت آموختگان، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در بهبود و رونق کسب و کار، بهبود فضای کسب و کار مهارت محور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، الگوی مطلوب مهارت آموزی – توسعه کسب و کار - مشارکت صاحبان مشاغل و توسعه اقتصادی و فرصت انگاری تحریم در توسعه و رونق کسب و کار نوین با محوریت جوانان بود.

تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر

در آیینی که به صورت مجازی با حضور ۳۰۱ نفر برگزار شد، سرآمدان آموزش دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در این آیین با قدردانی از تلاش مدرسان به ویژه در دوران کرونا، گفت: از زمان شیوع کرونا، با تلاش استادان، روز‌های شکوفاتری را نسبت به گذشته تجربه کردیم و در تولید محتوای الکترونیکی با وجود همه کاستی‌ها،  تهدید حاصل از کرونا را به فرصتی برای ارتقاء آموزش تبدیل کردیم.


بیشتر بخوانید


اکبر منصوری نسب همچنین بیان کرد: درس پروژه‌های دانشجویی باید به کانون خلاقیت و نوآوری تبدیل شوند و این پروژه‌ها باید در مسیر کارآفرینی برای آینده دانشجویان باشند و به حل مسائل منطقه در نهایت ملی کمک کنند.

همچنین در آیین تجلیل از سرآمدان آموزش کشور، در بخش آموزش حضوری از دکتر اسماعیل کمالی راد از گروه علوم انسانی و از استادان بازنشسته مرکز فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) بوشهر، قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.