استاندار همدان با صدور پیامی، درگذشت «حاج مرادعلی ارغوان» از پیرغلامان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در متن پیام تسلیت «سیدسعید شاهرخی» آمده است: درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع) حاج مرادعلی ارغوان که عمر با برکت خود را در مدح و رثای اهل بیت (ع) سپری نمودند موجب تاسف و تالم شد.

استاندار همدان در ادامه پیام، این مصیبت را به مردم متدین استان همدان بالاخص عاشقان و دلبستگان اهل بیت (ع)، هیات های مذهبی، جامعه مداحان اهل بیت(علیهم السلام) و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم و آشنایان ایشان تسلیت گفته است.

در پیام تسلیت شاهرخی تصریح شده، حسن خلق، معنویت و بزرگ منشی این مداح اهل بیت تا همیشه در اذهان مردم قدرشناس همدان ماندگار خواهد بود.

«حاج مرادعلی ارغوان» مداح و از پیرغلامان سال ۱۳۱۹ در همدان متولد شد، وی با دلی آکنده از عشق امام حسین(ع) از ۱۰ سالگی دست در دست پدر روانه هیأت شد، وی از همان کودکی عزمش را جزم کرد تا همه عمر در بارگاه اهل بیت(ع) ثابت‌قدم باشد.

او از سال ۱۳۴۰ مشغول خدمت‌ در «کاروان غم هیأت حسینیه کوی قصابان همدان» شد، مرحوم ارغوان منزل شخصی خود را از سال ۱۳۵۲، با تبدیل به حسینیه محلی برای گردهمایی شیفتگان امام حسین (ع) کرد.

مرحوم ازغوان، همواره نوکری به اهل بیت(ع) را افتخاری بزرگ و ماندگار می دانست و تاکید می کرد که هیچ افتخاری بالاتر از نوکری برای امام حسین(ع) وجود ندارد.

او روز گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری، دارفانی را وداع گفت.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحشون شاد ..ان شالله با امام حسین علیه السلام محشور باشند