استاندار مرکزی خبرداد:

افتتاح بیمارستان ۱۴۶ تخت خوابی خمین تا ۲ ماه آینده

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان خمین از بهره برداری بیمارستان ۱۴۶ تخت خوابی خمین تا ۲ ماه آینده خبر داد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در سفر به شهرستان  خمین درحاشیه بازدید از پروژ‌های عمرانی و در حال ساخت این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بیمارستان ۱۴۶ تخت خوابی خمین تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

آقازاده افزود: این بیمارستان با سرعت در حال تکمیل است و تجهیزات آن از سوی دانشکده علوم پزشکی خمین تامین شده است و بر اساس آخرین بازدید صورت گرفته و بررسی روند کار این بیمارستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او نقدی بودن اعتبارات را از ویژگی‌های این مرکز درمانی بیان کرد و گفت: پیمانکار تا امروز هیچ مطالبه‌ای ندارد و انتظار می‌رود با اضافه شدن این ۱۴۶ تخت به ظرفیت بیمارستانی و درمانی خمین این شهرستان از کمبود تخت نجات پیدا کند.

آقازاده افزود: شهرداری خمین در اقدامی قابل توجه احداث جاده‌ای به طول یک کیلومتر از طرح تفصیلی شهر را با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به منظور دسترسی آسان شهروندان به بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی و مسکن اقدام ملی آغاز کرده و انتظار می‌رود همزمان با بهره برداری از بیمارستان، این جاده هم افتتاح شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: ۲ بانده شدن و تعریض محور خمین - شازند، حد فاصل خمین به قورچی باشی و مرکز بخش کمره هم به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا دو ماه آینده ۲ کیلومتر از این محور آسفالت شود و هفت کیلومتر دیگر هم امسال آسفالت شود.

او بیان کرد: محور‌های شازند - شهباز و خمین- قورچی باشی ۲ بانده شدند و یک مسیر ۴۰ کیلومتری باقی می‌ماند که در دستور کار است و با توجه به اعتبارات، پیشرفت خوبی است.

آقازاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی در شهر قورچی باشی گفت: پیش بینی می‌شود در تابستان این زمین چمن برای استفاده شهروندان قورچی باشی آماده بهره برداری باشد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۷۰ نفر از جوانان در مدت ۴ ماه گذشته در پتروشیمی خصوصی خمین مشغول به کار شدند تصریح کرد:پیش بینی می‌شود پس از تولید آزمایشی این واحد صنعتی تا ۲ ماه آتی، برای شمار بیشتری از جوانان خمین فرصت شغلی فراهم شود.

استاندار مرکزی گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد و از ۲ سال گذشته اعلام شد، سال ۱۴۰۰برای زادگاه امام راحل از نظر توسعه عمرانی و اشتغال سال خوبی است.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.