طرح گازرسانی به ۱۱ روستای الموت شرقی با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طرح گازرسانی به روستای زرآباد و ۱۰ روستای دیگر منطقه الموت شرقی با  ۲۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد .

استاندار قزوین در این مراسم گفت: امروز خوشبختانه همه مدیران به دنبال خدمتگزاری هستند و همکاری بسیار خوبی بین خدمتگزاران مردم در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ساختن کشور در سایه همکاری و تعامل ممکن است، افزود: خوشبختانه این همکاری و تعامل بین آحاد مردم و مدیران استان وجود دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه و ارتقای استان استفاده شود.

جمالی پور خاطر نشان ساخت: همه مدیران استان امروزه هم و غم حل مشکلات مردم را دارند تا مردم در شهر‌ها و روستا‌ها راحت‌تر زندگی کنند که در نتیجه تلاش مدیران و ارایه خدمات نظام شاهد مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها هستیم.

استاندار افزود: در این راستا ایجاد طرح جامع اقتصادی برای توسعه استان و منطقه از جمله طرح ایجاد منطقه اقتصادی تاکستان به تصویب رسیده است تا بتوان برای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان ظرفیت‌های لازم را به وجود آورد.

جمالی پور ادامه داد: ما در خدمت مردم به ویژه روستاییان هستیم و تلاش می‌کنیم با فراهم سازی زیرساخت‌ها و امکانات زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کنیم.

استاندار در ادامه در خصوص درخواست‌های مردم منطقه از جمله بهسازی معابر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، انجام مطالعات کارشناسی در مورد رانش زمین و جذب سرمایه گذاری در منطقه گردشگری اوان قول مساعد داد و بر همکاری مردم در انجام این طرح‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.