شهیدی نیا گفت: همکاری و تعامل پتروشیمی و شبکه بهداشت و درمان به ویژه در بحران کرونا بی نظیر بوده و در هیچ نقطه کشور مشاهده نشده است.

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل منطقه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تعامل و همکاری بی نظیر بهداشت و درمان و پتروشیمی در زمینه درمان و به ویژه در بحران کرونا گفت: ما همیشه در کنار مجموعه بهداشت و درمان بوده ایم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

او افزود: چه در مرحله راه اندازی و تجهیز و چه در ادامه راه و مراحل بهره برداری بخش‌های مختلف درمانی همکاری و تعامل را به سبب افزایش رضایتمندی کارکنان منطقه در آینده نیز خواهیم داشت، اما انتظار می‌رود سازمان بهداشت و درمان، دست کم، سرانه‌های پرداختی این منطقه را در خود منطقه سرمایه گذاری کند.

سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از حسن نظر شرکت‌های پتروشیمی نسبت به بهداشت و درمان تشکر کرد و بیان داشت: اعتقاد داریم که بهداشت و درمان در خدمت صنعت نفت است و فارغ از همدلی ویژه‌ای که بروز کرونا با مجموعه‌های بهداشتی و درمانی کل دنیا ایجاد کرد، صنایع همواره نسبت به سازمان بهداشت و درمان رفتاری رئوفانه داشته اند.

او ضمن تایید مطالب مطرح شده و گلایه‌های موجود بر ضرورت بازگشت اعتماد تاکید و تصریح کرد: اگرچه با توجه به افزایش چشمگیر بهای تمام شده خدمات درمانی، جبران خسارات و کمبود‌های ایجاد شده در مجموعه ماهشهر کاری بس دشوار است، اما تلاش می‌کنیم این فاصله ایجاد شده کاهش یابد.

هاشمی متعهد شد که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، از این پس رفتار‌های توسعه‌ای خود را بر مبنای تصمیم‌های کارشناسی شده پیش ببرد و در برنامه بلند مدت خود، «نگاه سود ده به سلامت» را با نظر‌های کارشناسی «اقتصاد سلامت» جایگزین کند.

این مقام مسئول ادامه داد: تعرفه‌های اعلام شده ما از سوی مراجع بالا، جوابگوی نوع فعالیت ما نیست و ما را به تدریج به سمتی برده که به مقوله درمان، به عنوان یک کسب و کار نگاه کنیم که مغایر با رسالت ما است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.