مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: در مسابقات قرآن، نماز و عترت، دانش آموزان این ناحیه  موفق به کسب ۲۱ رتبه استانی شدند.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت در بین دانش آموزان گفت: یکی از مهمترین راه‌های رسیدن به جامعه اسلامی مطلوب و تربیت دینی دانش آموزان، گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت است.

او در ادامه افزود: در این زمینه ضمن برگزاری برنامه‌های منسجم و دقیق تربیتی در این شرایط بحران کرونا ویروس، دانش آموزان دختر وپسر این ناحیه ۲۱ رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، نماز وعترت در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، تفسیر قرآن کریم، احکام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را کسب کردند.

معتوکی با همراهی سعید خوش اخلاق معاون آموزش متوسطه از روند برگزاری امتحانات پایه دوازدهم و نهم حوزه‌های حسابی، شهید فریدنیا و مهشاد شیرازی یک و ۲ بازدید کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ضمن تاکید بررعایت کامل اصول بهداشتی و فاصله گذاری صندلی ها، گفت: حفظ آرامش و امنیت روانی دانش آموزان و والدین آنان اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.