خدری گفت: احتمالا مجبور شویم برای حفظ شبکه در حوزه صنایع و کشاورزی خاموشی داشته باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با توجه به تعیین سقف مصرف برق در استان‌ها احتمالا امسال مجبور شویم برای حفظ شبکه برق، در حوزه صنایع و کشاورزی خاموشی اعمال کنیم.

او در خصوص سقف مجاز مصرف برق در خوزستان افزود: این استان می‌تواند از فروردین تا شهریور ماه ۶ هزار و ۱۴۱ مگاوات مصرف داشته باشد در حالی که نیاز واقعی شبکه بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ مگاوات است و مصرف واقعی هم بیشتر از ۹ هزار مگاوات است.

خدری با اشاره به اینکه باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم تا از سقف مجاز عبور نکنیم، بیان کرد: مشترکین خانگی خط قرمز ما هستند و در صورت نیز در سایر بخش‌ها خاموشی اعمال می‌شود، زیرا امسال ما با پیک تابستان مواجه نیستیم بلکه با کمبود آب و برق در سرتاسر کشور مواجه اسم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان وضعیت نیروگاه‌ها و مصرف برق را خاص عنوان کرد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای عبور از این تابستان سخت استفاده خواهیم کرد؛ به مشترکین کم مصرف پاداش داده می‌شود و اگر کشاورزان در ساعات اوج مصرف ۴ ساعت مصرف برق نداشته باشند، پس از آن ۲۰ ساعت برق مجانی دریافت می‌کنند و برای صنایع نیز اگر در ساعات پیک کار را متوقف کنند، قبض رایگان یا با تخفیفات بالا برای آن‌ها صادر می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: مصرف برق ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.