سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به تداوم کاهش نرخ بیکاری در پارسال گفت : کاهش مستمر نرخ بیکاری در چهار سال گذشته نویدبخش روز‌های خوبی برای اقتصاد استان است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، باباخانی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به تداوم کاهش نرخ بیکاری در پارسال گفت : کاهش مستمر نرخ بیکاری در چهار سال گذشته نویدبخش روز‌های خوبی برای اقتصاد استان است بویژه اینکه در امسال پروژه‌های توسعه‌ای بسیاری در استان اجرا خواهد شد.

او گفت : فرصت‌های به دست آمده برای توسعه استان از جمله تصویب منطقه آزاد قصرشیرین و نیز سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار میلیاردی وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه آن در استان دستاورد تاریخی و بسیار بزرگی است که با مساعدت ویژه وزیر نفت و پیگیری استاندار پرتلاش کرمانشاه محقق گردیده و اثرات آن در میان مدت و بلندمدت بر شاخص‌های اقتصادی استان ملموس خواهد بود.

 سرپرست معاونت اقتصادی استاندار سپس به اثرات پروژه‌های توسعه‌ای برای استان اشاره کرد و افزود: یکی از تاثیراتی که وجود پتروشیمی اسلام‌آبادغرب از خود به جای گذاشته، رفع مشکل انتقال گاز به منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد به کمک پتروشیمی و همچنین فراهم کردن سرمایه گذاری دو پتروشیمی در پایین دست آن است و امید است سایر پروژه‌های بزرگ حوزه نفت و گاز استان نیز موجب جهش در توسعه استان شوند.

او از دستگاه‌های اجرایی خواست فرآیند کار زنجیره‌های ارزش در پارسال را آسیب‌شناسی کرده و نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.