رایکا بابل مقابل میزبان مدعی خود خیبر خرم آباد شکست دیگری را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بر ۱ در ورزشگاه تختی خرم آباد مغلوب تیم خیبر شد.

شبیر لطفی تیمش را با ترکیب سعید ابراهیم پور، سیدجواد شفیعی، محسن آقایی، امیرحسین نادم، حسین رسولی، امین رضایی، میثم کریمی میلاد سوری، میلاد باقری، علی خسرونژاد و محمد شادکام به مصاف خیبر فرستاد.

میزبان هم با ترکیب احسان ضیایی، مرتضی غلامعلی تبار، محمود یگانه بیرانوند، جواد نصیر، امیرغلامی، روزبه شاه علیدوست، محمدجواد عباسی، بهرام احمدی، فرزاد محمدی، آرش افشین و عارف رستمی، وارد زمین شد.

تیم رایکا با دریافت ۲ گل زودهنگام غافلگیر شد و در پایان نیمه اول دست خالی به رختکن رفت.

جواد نصیر و فرزاد محمدی در دقایق ۹ و ۱۳ برای خیبر گلزنی کردند تا شاگردان عبداله ویسی مزد بازی را هماهنگ، حساب شده و با طراوت خود را در نیمه اول بگیرند.

با آغاز نیمه دوم بابلی‌ها که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، سراپا حمله شدند و در دقیقه ۶۸ توسط علی خسرونژاد به گل رسیدند.

آن‌ها چند موقعیت خوب را هم از دست دادند تا از رسیدن به گل دوم محروم شوند.

در ادامه خیبری‌ها با میدان داری محمد جواد عباسی، روزبه شاه علیدوست و آرش افشین از زیر فشار رایکا خارج و سومین گل را توسط عارف رستمی وارد دروازه رایکا بابل کردند.

سیدجواد شفیعی مدافع وسط با تعصب تیم رایکا در دقیقه ۸۰ به دلیل شدت مصدومیت از بازی خارج شد تا این تیم به دلیل اتمام تعداد تعویض ها، ۱۰ نفره به کارش ادامه دهد.

در وقت‌های اضافه بازی هم عارف رستمی یک ضربه پنالتی را برای خیبر به بیرون زد.

با کسب این پیروزی خیبر خرم آباد ۳۷ امتیازی شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت تا باز هم در بین مدعیان صعود شانس خود را زنده نگه دارد.

رایکا هم با ۳۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول مسابقات لیگ یک فوتبال کشور ایستاد.

شبیر بهروزی داور این مسابقه با کمک مهدی سیفی و علی رعیت، قضاوت کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.