سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم در بازی امروز فوق العاده بودند، اما باید بیشتر روی استفاده از موقعیت هایمان کار کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازی با ذوب آهن در جام حذفی گفت: بازی امروز ۲ نیمه متفاوت برای ما داشت. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و در نیمه دوم به نظرم یکی از زیباترین بازی‌ها را به نمایش گذاشتیم. بچه‌ها فوق العاده بودند و خوب کار کردند، اما همچون ۲ بازی گذشته از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. در بازی‌های قبلی برابر پرسپولیس و ذوب آهن مستحق شکست نبودیم. در ایجاد موقعیت سازی خوب عمل می‌کنیم، اما استفاده نهایی را نمی‌بریم. باید با بچه‌ها صحبت کنم تا مشکلات رفع شود، چون رقابت‌ها فشرده است. از موقعیت‌های صد درصدی استفاده نکردیم.

مجیدی ادامه داد: تورنمنت بسیار سختی در آسیا داشتیم و با بازگشت از عربستان بچه‌ها خسته بودند و بازی دربی باعث شد بازیکنانم خسته شوند. در حال حاضر بازیکنان شادابی لازم را ندارند و زمان ریکاوری کمی داریم، اما تیم را به شادابی می‌رسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تغییر در برخی بازی‌ها برای ما فرقی نمی‌کند.

او ادامه داد: با تعویض در بازی روند را تغییر دادیم و اسماعیلی را یک خط به جلو بردیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

مجیدی در پایان اظهار کرد: من اطلاعی از دیاباته ندارم و او را ندیدم و فقط کادر پزشکی اعلام کرده پا درد دارد و مصدوم است. فکر می‌کنم دیاباته فیزیوتراپی می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
داداچ داور بازیو در اورد الان راضی یا نه خوشحالی یا نه هنوز راضی نشدی بگیم تا فینال جادرو صاف کنن کنن مثل هر سال :))))))))))
آخرین اخبار