مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت:آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه فردا ۳۱ اردیبهشت در ۲۵ شهر این استان اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام محمد مولایی,مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان اظهار کرد:آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته در تمامی شهر‌های استان شامل همدان، مریانج، قهاوند، جورقان، نهاوند، فیروزان، گیان، تویسرکان، ملایر، سامن، ازندریان، جوکار، اسلامشهر آق گل، درگزین، بهار، لالجین، صالح آباد، مهاجران، رزن، دمق، کبودراهنگ، گل تپه، شیرین سو، فامنین و اسدآباد ، اقامه می‌شود.

او با تاکید بر اینکه برپایی این آیین در کمترین زمان برگزار می‌شود افزود: علاوه بر ضد عفونی کردن دست نمازگزاران و توزیع ماسک بین آن‌ها، قبل از ورود نمازگزاران به محل برگزاری نماز تب سنجی از آن ها هم  انجام می شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان اظهار داشت: رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و موازین فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آن‌ها و همچنین استفاده نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح، جانماز شخصی و چادر برای زنان از جمله شیوه نامه های بهداشتی تعیین شده برای برگزاری نماز جمعه است.

حجت الاسلام مولایی با تاکید بر حضور نداشتن کودکان (همراه والدین) در محل اقامه نماز جمعه، افزود: استفاده نمازگزاران از ماسک و همچنین مواد ضدعفونی کننده برای حفظ بهداشت محیط و سلامت افراد در مکان اقامه نماز ضروری است.

او همچنین به بیماران قلبی و ریوی و افراد دارای نشانه و علائم احتمالی ابتلا به کرونا توصیه کرد که از حضور در نماز جمعه خودداری کنند.

در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار